heerlijk was het

Started by johannes, September 17, 2011, 22:43:16

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

johannes

Heerlijk 2 uurtjes met de BB gedobberd samen met erik

dit was het uitzicht toen we begonnen



dat was al genieten

wegens het gebrek aan stroom koos erik voor een glasijn op een 8 en ik koos voor een zinklijn om iets dieper talutjes af te vissen.

al snel ving erik polakjes niet al te groot maar toch blijft het leuk.

toen ik de BB iets verder op het diepte legde en een sjaggie ging draaien zag ik een paar tikken op de top.

snel sjaggie in de mond en rustig een paar kleine intrekjes en hangen de hengel lekker krom en duidelijk geen polak maar een pracht van een lipvis kwam boven.



daarna ving ik nog een mooie polak die effe lekker de hengel boog



daarna werd ik zeer afgeleid door de fantastische zonsondergang normaal krijg ik die dingen niet lekker op de plaat maar deze was exact zo als hieronder



dan vergeet je te peddelen en moet je alleen maar stil worden en de natuur op je laten inwerken.

groeten

HappyFisherman

Fotoshoppen...? Neuj, niet nodig :)
Vliegvissen is bevlogen vissen...

peter

kicken die fotoos

mooie kleuren die lipvissies
Peter

2012 
platwaffels. 6.

2011
Platwaffels. 3.

2010
Platwaffels. 10. pr 81cm

harlin

Quote from: johannes on September 17, 2011, 22:43:16
maar een pracht van een lipvis kwam boven.

daarna werd ik zeer afgeleid door de fantastische zonsondergang normaal krijg ik die dingen niet lekker op de plaat maar deze was exact zo als hieronder
Dat is echt zo'n moment dat je vergeet te trappelen, in trance aan je peuk of sigaar zitten lurken.
Je vlieg op het droge om nu even rustig van dat moment te genieten.

M.V.G. Harry/Harlin
   FF-LEKKER-KLOOIEN

hendri

ja mooi!! echt geweldig mooi gewoon.

Arno

Dit zijn van die momenten dat je alles vergeet en alleen maar om je heen zit te kijken.
Prachtige foto's Johannes.

Gr Arno

maurice

geweldige foto's mooie vissen.

kwijl kwijl wat een mooi land waar je leven mag doorbrengen.
::bbq:: ::proost:: ::proost::

Zeenimf

Geweldige foto,s .

Johannes,wordt de lipvis ook bij jullie gegeten ?

Flyoutnederland.nl
Carpe Diem!

Groeten Marry

johannes

QuoteJohannes,wordt de lipvis ook bij jullie gegeten ?

er zijn er wel die het eten maar het merendeel van de vissen (t'is bijvangst) gaat de krabbenfuiken in

zelf heb ik het nog nooit gegeten is het lekker?

het was dubbel zo veel genieten omdat (zie eerder bericht van erik) in 33 dagen 32 regendagen hadden dan is zo'n avondje weer een lading voor de batterij


Rossie69

wow dat zijn mooie foto,s
dat zijn momentjes,om lekker op terug te kijken.

super Johannes

Rossie69


Plantje

Wat een schitterende natuur Johannes!

Goed dat je niet vergeet er van te genieten. Beter, dat je het met ons deelt!

vliegvisgek

zekers mooi hoe lang is het rijden vanaf nederland want kids zeuren al na 6a7 uurtjes maar oh wat mooi ooit die kant op  :P

ErickW


johannes

Quotehoe lang is het rijden vanaf nederland

24uur  ;D

vliegvisgek

tja dat gaat het dan niet worden maar vliegtuig 1,5 tot 2 uur heb ik gelezen en auto huren kost ook niet de hele wereld dus word vliegtuig en auto huren dank je en ga zekers snel die kant op welke plekken adviseer je voor gezin met 2 meisjes en papa die wil vissen met vlieglat

vr gr jeroen :)

johannes

heb je iets meer info over leeftijd/intresses? en voor jouw wat voor visserij?

vliegvisgek

ik 37  vrouw 32 en de kids 6 en 9 en qwa vissen alles met vlieghengel van aftma 3 tot aftma 8 en ben voor alle soorten te porren dus alles wat bijt

vrouw en kids zijn erg makkelijk net als ik  ;D

johannes

Ga dan een rondrit maken overnachten zal je over na moeten denken wat je wilt tent, hytte, enz

vis een paar keer op een rivier en verblijf een tijdje aan zee.

ga je met het vliegtuig ben je wel beperkt in je bagage (lees visspullen ;D )

maar probeer verschillende gebieden te bezoeken. blijf niet op 1 plek hangen.

en noorwegen is het mooist waar je verder van de wegen gaat.

als voorbeeld rij eens de kleine gravvelweggetjes tussen de E6 en de glomma
in het hoogland daar ligt een spinnenweb aan priveweggetjes waar je tol betaalt (15 tot 40 kroon). genoeg muntgeld mee.
ook kom je daar borden tegen waar je d.m.v sms een vergunning koopt
moeders en kinderen lekker een stuk wandelen bessen zoeken en pa effe een lijntje strekken forrelletje vangen vuurtje stoken en lekker eten
helemaal fantastisch om te rijden en veel leuker als bv gammele fristvegen waar het gewoon lekker rijden is
veel kuilen en gaten in de weg gemiddelde snelheid is mischen 20 km maar als je de tijd hebt waarom niet.

succes

vliegvisgek

johannes dank je voor de info maar als we gaan huur ik een hut (huis) en huur er ook een auto heb al aardig wat info en ga zekers niet vanuit nl met de auto gewoon met vliegtuig ben er nog niet over uit waar maar dat laat ik nog wel weten we gaan dan 2 weken(dus 2x 1 week op verschillende plekken) dus zal zat zien vissen en rond rijden nogmaals dank je

vr gr jeroen :)