Veren op Ebay

Started by Sieger, April 03, 2012, 22:31:09

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Sieger

Ik heb het afgelopen jaar regelmatig wat veren gekocht via Ebay.... Deze dame heeft vaak en regelmatig nieuwe veren en is meestal niet heel duur... Voor wie het eens wil proberen... :

http://www.ebay.nl/sch/kathryn0149/m.html?_nkw=&_armrs=1&_from=&_ipg=25


Sieger

weerwolf

Sieger ben je bezig een Pino pak te maken?
Als iedereen was zoals ik moest zijn, was de wereld perfect.

John

Is deze dame in de rui?? ;D

Sieger

Sjonge jonge..... Heb ik ook eens een tip.....  ;D


Sieger

Rossie69


Sieger

Die Blauwe mallard veren zijn mooi voor Butchers...


Sieger

jur606

#6
Ik ben nog niet eens aan het binden, (en nog maar net aan het vliegvissen)
En ik zag van de week een mooie pauw en dacht daar is vast wel wat van te binden later een paar mooie fazanten, dacht ik hetzelfde over.
(is dat een afwijking of heel normaal gedrag als beginnende vliegvisser?)



HappyFisherman

Nee jur,

Op een gegeven moment wordt alles wat vliegt, loopt, kruipt dubbing of vleugelmateriaal. Oh ja, en bij de action liggen ook 1000 en 1 verschillende vliegen al klaar om gebonden te worden... ;D
Vliegvissen is bevlogen vissen...

Rossie69

konijn en haas,kijk daar gaat een streamer :)

Gerrit72


Die mooi gestreepte kat van de buren (die altijd in mijn tuin poept), zie ik ook al als streamerzonker door het water glijden ;)
The only difference between men and boys is the price of their toys.

marc

i s een schrale troost maar
het kan alleen maar erger worden ,geen remedie tegen ook niet   :)
zie ook overal en in alles bindmateriaal
grt ...............

rein

ik was gisteravond met de auto bijna de berm in gereden omdat daar een mooie fazant liep... een verse roadkill.... :o

vliegvissen...... levensgevaarlijk!!!!

Sieger

 :-\ Ik zal nog eens een nuttige tip posten..... Tsjonge wat een gelul hier de laatste tijd.....  :-X


Sieger

A{b}r{a}xa{s}

off-topic : Het gebeurd wel vaker dat een serieus topic snel (of bijna direct) 'de nek om wordt gedraaid' tot een fun-topic. Waar het om ging is dan al snel niet meer duidelijk. Als iedereen een beetje meewerkt en oplet zal dat de leesbaarheid ten goede zal komen. Bij deze dus ook een oproep om niet elk topic te laten uitmonden in grappen & grollen. :)  ::)

HappyFisherman

 ::blozen::

Maar mevrouw staat wel in mijn favorieten hoor :)
Vliegvissen is bevlogen vissen...

greg

#15
Humoristisch topic geworden  :D, Maar nou jullie het erover hebben is het plaatselijk kinderboerderijtje hier er ook niet veiliger (voor alles wat maar vleugeltjes heeft) op geworden  :D

OOhh  had het topic niet helemaal doorgelezen  :-[