Furum Visdag Op de Ruigenhoek

Started by drefter, September 12, 2013, 18:50:46

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

pas

::wtf::

drefter

http://www.forelvijverderuigenhoek.nl/

Jongens we staan ook vermeld op de site van de ruigenhoek dat we komen vissen en het blijkt dat er eventueel nog meer mensen zich aan kunnen melden er schijnt voldoende voer aanwezig te zijn voor nog een aantal mensen.

Gr Martin R

pas

En er wordt extra zalmforel uit gezet als of er niet genoeg in zit
::wtf::

Rena

Quote from: pas on October 16, 2013, 22:47:46
En er wordt extra zalmforel uit gezet als of er niet genoeg in zit

Er wordt extra zalmforel regenboogforel uitgezet   ::)  :-X

TL Peter

ben

Lieve jongens, ben helaas door een hele goede reden verhinderd!!!!
Meld me hierbij dus af voor de 19e
Groet en vang ze,
Ben

pas

Jammer Ben en Rena je hebt gelijk zalmforel bestaat niet.
::wtf::

MarcelN

Da's net zoiets als snoekbaars....oh wacht ff :o

Heintje Davids

Doe mij maar de papegaaivis, kun je tenminste nog gezellig mee lullen.

Troutbuster

Een papagaai vis "bekt" wel lekker ja!! ;D ;D ;D

Ennehhh wat betreft de "zalmforel" alias plofforel, veel plezier!! ;)

Gr

Jan
"Petri Heil"


MarcelN

Als ze er net inderdaad van die nieuwe domoren in hebben gezet, weet ik wel wat voor ze  :-X
haha plofkip, ze zien er wel zielig uit zonder staart of met dat mini vinnetje, waar heb ik dat meer gezien ::)

gijsie20

Heren,

Ik ben er ook bij zaterdag.  :) Heb het vrouwtje uit shoppen gestuurd   ;D

Zwart/groen streamertje werkt altijd wel daar. Op hertenharen sedges vang ik de afgelopen tijd ook wel.

Kan ik ook mooi mn nieuwe hengel testen!


Groet

drefter

Gijsie20 ik zet je er bij.

Gr Martin

Heintje Davids

Mannen, ben bang dat ik moet afhaken voor morgen. Gisterenavond een enorme griepaanval en ik kan me bijna niet voorstellen dat het morgen alweer zo goed gaat dat ik er weer uit kan  :(. Ga het wel proberen want het leek me best leuk om weer eens wat forummers te ontmoeten maar vrees dat het niet gaat lukken. In ieder geval allemaal veel plezier en een hoop vis toegewenst. En Martin, ook al ben ik er waarschijnlijk niet bij, toch bedankt dat je de moeite hebt genomen om het te organiseren. Volgende keer beter!

MarcelN

 :'( jammer, eindelijk een serieus iemand erbij, beterschap! Neem een sterk drankje ::koffie02:: en vroeg  ::night::

drefter

Ja dat is jammer maar gezondheid is belangrijker dan vissen sterkte en de volgende keer beter.

Gr Martin

gijsie20

Jammer Heintje, beterschap iig. Ik hoor het meer deze week!

Nog even een tip: Er is geen pin aanwezig..neem dus cash mee  ;)

peter

Wel lekker weer morgen .
Lekkerrrrrrr
Peter

2012 
platwaffels. 6.

2011
Platwaffels. 3.

2010
Platwaffels. 10. pr 81cm

Koen

zo, nu lekker slapen en morgen lekker vissen :) al dan niet met kater :P

MarcelN


Koen


MarcelN

 ::goodjob:: kleine gaat ook mee :-X

gijsie20

Heren,

Het was gezellig vandaag! Iedereen gevangen! Martin bedankt voor het organiseren, en Rick en Huyen voor de ontvangst en de lekkere lunch.

Groet Gijsbert

MarcelN

Top dag en verslagen door mijn zoontje van 9 >:( 4-1 als je zijn vissen van onder 'de kant eraf' mee telde en groot ook.
Voor herhaling vatbaar ::goodjob:: geen obesie vis gezien trouwens, zagen er goed uit.

Koen

het was echt super. Goed geregeld allemaal. Sterke vis ook :) 4 gevangen :)

Gert

Ja, was een mooie dag! Alles goed en lekker geregeld, en inderdaad goeie kwaliteit vis.
Helaas moesten Jos en ik iets eerder weg omdat het schaatsseizoen ook al weer is begonnen.
Zeker voor herhaling vatbaar, en er kunnen nog wel wat mensen bij, de vijver is groot genoeg!.

Groet,
Gert