Avondje vissen in Baggelhuizen

Started by DMeijer, May 11, 2011, 00:15:45

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

DMeijer

Vanavond hadden we van de NNVV, de club van Baggelhuizen, een jaarlijkse competitie-avond, de Henk de Vogelbokaal. Dat altijd wordt afgesloten met een BBQ. Dit is dus een happening exclusief voor de leden van de club en wordt jaarlijks goed bezocht. Waarschijnlijk voor de BBQ en daarnaast ook voor de gezelligheid.

De competitie is leuk om te doen en het gaat niet om het winnen maar om het meedoen. Vaak wordt er op de competitie weinig gevangen.
Zoals ook dit jaar.  Maar daar is het de meesten niet om te doen. Bijv. Kermit die kakelt de hele avond door en toch ziet hij tijd om zijn bordje leeg te eten  :o   en heeft niets gevangen. Gerrit bekende dat hij nog een boom heeft gehaakt en was blij dat ik verderop zat. Waarom nou :-\



Zelf heb ik de bovenstaande vis gevangen en stond zelfs op een gedeelde 3e plaats. De winnaar heeft gewonnen met het onderdeel hoepelwerpen (ha, een leermoment voor volgend jaar).
[ correctie ... ik zei eerder gedeelde 2e plaats. Er waren 2 finalisten en in een barrage is uitgemaakt wie de 1e dan wel 2e is. ]

Om mijn verhaal af te sluiten, ik heb wederom geen blank op Baggelhuizen! ::dance::

René van Dam

Leuk zo'n dagje clubvissen en gefeliciteerd met je gedeelde tweede plaats. Zoiets zouden eigenlijk meer erenigingen/clubs moeten doen.

Inderk

Ach Dick, voor mij was de avond allang geslaagd dankzij het slap ge-ouwehoer en lekker eventjes vissen.
Ik had in totaal 3 maal het pluisje in een hoepel laten belanden. (had veel meer kunnen zijn als die wind............grmblf )
Daar had ik 3 punten mee verdiend.
EN wie was eerste?? Juist Cor van der Wal dankzij het voorntjes pikken dat hij bijzonder goed beheerst.

Maar de avond was heel gezellig. heb ook genoten van Gerrit die in een soort van aquarium stond te vissen en nog niets wist te vangen  ;D  ;D
"Zodra vliegvissen wetenschap wordt,  ga je minder vangen "

Groet'n
Ind{k}er{k}mit


DMeijer

#3
Hooo Hooo, ik zeg niet dat de avond voor mij niet geslaagd is.
Afgezien van het geknuffel tussen Karel Gol en jou.  :o

Ik vind het zekers geslaagd, lekker kletsen en BBQ-en,, een biertje (met/zonder alcohol) erbij. En een beetje vissen natuurlijk, met clubgenoten. zie de foto hoe gezellig het dan is:


Maar zelf heb ik nog een beetje competitiedrang om naast OH-en toch een serieuze poging te doen om te winnen. Ik had al aan Jaap, onze roerganger, gevraagd om alvast mijn naam in de plaat te graveren en de jaartal voorlopig achterwege te laten. Ik was er dicht bij, volgende keer beter.

Overigens had ik de pech dat in de eerste visronde alles vanaf de vliegenlijn losschoot. Ik vond dat ik al zover kon werpen ....  >:( :(
Dus terug naar het huisje, andere spoel prepareren en mijn geheime vliegje opknopen. Kostbare vistijd verloren gegaan. GRMBL ::censored:: !@#$%
Dat ik uiteindelijk toch een vis heb gevangen maakt wel veel goed. Zoals gezegd, weer geen blank op Baggelhuizen.  ::dance::


karelgol

Je ziet natuurlijk wel wie op de achtergrond weer rustig een shaggie staat te draaien ;). Het resultaat was er dan ook naar, een gedeelde 21e plaats met een score van 0 punten :-[

Karel

Inderk

Maar wij hebben geknuffeld Karel!
Laat die anderen maar lekker vangen! Die knuffel pakt niemand ons meer af.  ;D
"Zodra vliegvissen wetenschap wordt,  ga je minder vangen "

Groet'n
Ind{k}er{k}mit


DMeijer

aaaarrgghhhh, Kikkermaatjes! :o :o