Het raarste wat je ooit gevangen hebt ?

Started by omfgimpro, February 10, 2013, 19:45:41

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Gerrit72



Wat een verhaal Harry :o!
Wel een waanzinnig mooie stek!

Zelf nog nooit wat raars gevangen, maar aangezien ik wel eens bij Maxxi
in de buurt vis, kan dat niet lang uitblijven lijkt me (ben benieuwd ;)).
The only difference between men and boys is the price of their toys.

Beertje

#26
Het is mij 2x overkomen dat ik een snoek van +/- 60 cm aan een nimfje haakje 14 ving tijdens het voorvissen.
If flyfishing were a sin, I'de be the devil's right hand man.

Joost S.

Hahaha, wat een leuk verhaal harlin. En wat een fantastische stek. Krijg meteen zin om te gaan vissen als ik die foto zie.

Gelukkig alles goed gekomen lees ik,  ;-).

ben

Tijdens het vissen op forel allemaal in 1 jaar tijd; een Steur op een Booby, een Meerval op een Zalmeitje, een Graskarper op een Streamertje, en geen enkele vals gehaakt!!!!!

omfgimpro

Dat lijkt me toch fantastisch om zulke vissen te vangen op de vliegenhengel, waar heb je ze gevangen als ik vragen mag ?

leo

een zeehond op een zilverkleurige zeebaars streamer bij brouwersdam.
was blij dat ik de lijn door kreeg voordat de argeloze toeschouwers konden zien wat er aan die kromme hengel hing.

ben

Tijdens het vissen op forel allemaal in 1 jaar tijd; een Steur op een Booby bij de Woldstek, een Meerval op een Zalmeitje bij Wild-Reutum, een Graskarper op een Streamertje bij Het Oosterseveld-Noordwolde, en geen enkele vals gehaakt!!!!!

sjoerd

een dikke vent  met onbloot bovenlichaam op de fiets!! Je kunt nog zo vaak goed achterom kijken, op een gegeven moment heb je alle aan-
dacht bij een in dit geval zichtbare karper. Hij kon er wel om lachen maar zijn vrouw was toch boos.
Gelukkig zat de haak niet echt vast in zijn vel.
In mijn beginjaren als vliegvisser ooit een koe gehaakt, geeft toch een leuke dril! :)
Sjoerd

jordyput14

ooit een x een roofblei aan een made gevangen toen ik 10 was ofzo

Dick

jaren terug een toeschouwer gehaakt die achter mij was gaan staan om te kijken, vast in zijn nek