Gespot in Baggelhuizen!

Started by DMeijer, March 18, 2012, 23:40:39

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

DMeijer

Gisteren was ik in Baggelhuizen, voor de Werkzaterdag met de club. Dwz. gezamenlijke onderhoud pleging rondom de plas.
Er waren ook gasten en wie spotte ik daar in het water >>


Het was Ben. Hij was aan het trainen, ja ja. Hij is de afgelopen week wel wekelijks komen vissen. Eenmaal in Baggelhuizen gevist, dan blijf je terugkomen. ;-)
Naar eigen zeggen heeft hij 11 forellen gevangen. En moeilijk dat hij deed toen ik hem naar zijn geheime wapen vroeg ...

Rossie69

hmm een klap in de nek had je hem moeten geven met je hengel.

Ben is ook een naam voor Rat ;)

maar denk niet dat ie zo is toch ?


;D

weerwolf

nou en dan zaterdag waarschijnlijk beweren dat hij niet handelt met voorkennis!
Als iedereen was zoals ik moest zijn, was de wereld perfect.

ben


vliegvisgek

denk dat ik wel weet welke vlieg het was 8)

ben

@ Jeroen: Het was klein nimpfig en oranje, en heeeel voorzichtig en tussen de een en anderhalve meter diep, maar volgend weekend kan het misschien op een bruine drijvende Palmer ofzo we zien wel weer, welke vlieg bedoelde jij eigenlijk?

@ Dick: bedankt voor de Foto, ik had er nog niet een terwijl ik aan het vissen was!!!

@ Henk: wat heb ik nu weer verkeerd gedaan?

DMeijer

@Ben, heb je al een foto dat jij aan het vliegbomen bent?  ;D

ben

Nog niet, maar een beetje leedvermaak kan geen kwaad, ik wacht wel af!!!!

Rossie69

welke Henk :)

Ben voor vissen op baggel niet toegestaan,vandaar die reatie natuurlijk.
alle gasten van de club uit assen zijn er nu te porren,ja want vis is uit gezet.
dus vangen maar.
hahaha.

maar gekheid,zal me een worst wezen.

dus voor de mensen die zaterdag op baggel zijn.

welke vliegen zouden evt ingezet kunnen worden ????

heb ze al klaar :)

maarja voor wie nog moet knuppen,verrekte handig.

ben

Ach , Rossie, of Henk toch, ik probeer een vriend van mij te verlijden tot het nobele vliegvissen en hij wilde afgelopen zaterdag naar Baggelhuizen en dan ga ik als notoire reservoir visser niet tegensputteren integendeel ik juichte dit voorstel Toe, logisch toch? Maar enfin,.. mijn vriendje viste met powerbait, wilde ook nog mijn gevangen vis meenemen en z'n eigen gevangen vis, hij kreeg er 2 van mij, en ving er zelf 9 dus moest ie achteraf 47 euries afrekenen, vond z'n meissie niet zo leuk, ach jah het leven is niet eenvoudig!!!!

Rossie69

ja das weer het min punt van dat forelvissen

ben

@ Rossie: Werphengel powerbait forel vissen ja heeft minpunten, vliegvissen op forel heeft mijns inziens geen echte minpunten!!!!

Rossie69

jawel hoor :)

ook niet vangen.

maurice

eigenlijk jammer dat de vis mee genomen mag worden.
maar ja de prijs is dan wel weer juist.

er zal zaterdag goed gevangen worden met al die oefensessies op voor sommige het thuis water.
hopelijk ben ik er de volgende keer bij.

@Rossie69 jij en niets vangen met PB op een put???? kan me het niet voorstellen.
::bbq:: ::proost:: ::proost::

ben

@Maurice: De Jongens van Baggelhuizen hebben liever dat je zoveel mogelijk vis meeneemt, dit wordt tot op de Kilo bijgehouden, en wanneer er genoeg uitgevist is wordt er nieuwe vis uitgezet en die nieuwe vis zorgt er voor dat de oudere vis ook weer actiever wordt, daarom is het mooi vissen daar in Baggelhuizen!!!!

Rossie69

maarja das de pest.

de kilo prijs staat ons niet aan ;)

vliegvisgek

ja daar zit wat in ik geef bijna altijd de vis weg dan word wel heel duur vissen  ;D

ben

Ja Henk, die kiloprijs is erg duur als je veel vangt, je kan dan beter op een normaal reservoir gaan vissen, maar dit is toch veel mooier????

ben

Lees het regelement goed door, daar staat in, dat je als vliegvisser per dagdeel slechts 1 vis hoeft af te rekenen, de rest zet je netjes terug!!!
En dan is het vissen niet duur maar wel mooi!!! Ik denk er sterk over om lid te worden van de Club!!!

Inderk

Quote from: ben on March 20, 2012, 22:22:36
Lees het regelement goed door, daar staat in, dat je als vliegvisser per dagdeel slechts 1 vis hoeft af te rekenen, de rest zet je netjes terug!!!
En dan is het vissen niet duur maar wel mooi!!! Ik denk er sterk over om lid te worden van de Club!!!
Je bent van harte welkom!
"Zodra vliegvissen wetenschap wordt,  ga je minder vangen "

Groet'n
Ind{k}er{k}mit


ben

Dus ik ben al door de Ballotage?

DMeijer

Quote from: ben on March 20, 2012, 22:43:49
Dus ik ben al door de Ballotage?
Je moet eerst nog verklaring goed gedrag afgeven.

ben

Nou dan kan ik het wel vergeten, maarr Jij bent toch ook lid!!!

Rossie69

Ja DIck is ook lid.

hij heeft het nieuwe record boomvliegen ;)
dan mag je ook lid worden.

en gezien,hij toch nu lid is,vangt ie z,n forel ook.

Hahaha boeit me niet de kilo prijs.
vang niks zaterdag :)


Inderk

Quote from: DMeijer on March 20, 2012, 22:51:32
Je moet eerst nog verklaring goed gedrag afgeven.
Als Dick met zijn recalcitrant gedrag lid kan worden, weet ik niet wat jou in de weg moet staan om jouw lidmaatschap tegen te houden.  ;D
"Zodra vliegvissen wetenschap wordt,  ga je minder vangen "

Groet'n
Ind{k}er{k}mit