floatant, flydrier en andere accessoires.

Started by Hans. K.man, January 30, 2012, 16:54:29

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Hans. K.man


Mijn budget is niet groot, met andere woorden waar kan ik die brillen met gele glazen goedkoop krijgen?

Hans. K.man

#26

Wat vinden jullie hiervan?
                                       
                 -------------------------------------------------------------------------------------

   We hebben deze zonnebrillen uitvoerig getest en zijn er helemaal weg van !
    Elke fanatieke vliegvisser weet dat veranderende lichtomstandigheden invloed hebben op het vermogen om de vis goed te zien.
    De zeer volledige set is voorzien van 3 sets lenzen die snel en eenvoudig uit te wisselen zijn.
    1.Standaard zonnebril glazen voor zonnig weer, anti kras behandeld en gepolaraiseerd.
    2.Beige lens voor relatief lichte en wisselende omstandigheden. Eveneens gepolariseerd en anti kras behandeld.
    3.Licht versterkende lenzen voor gebruik bij weinig licht of bij nachtvissen. Niet gepolariseerd en anti kras behandeld.

Wordt geleverd in case met opbergvak voor alle lenzen, een schoonmaakdoek, een draagkoord ( zodat u uw bril niet verliest )           uitermate geschikt voor andere buitensport activiteiten en bijvoorbeeld auto of motor rijden.
               
------------------------------------------------------------------------------------------------   

Deze brillen zijn te koop bij hookedonthefly.com voor 52 euro, dat vind ik nog aardig wat geld dus vroeg ik me af, kun je ze ook goedkoper krijgen?





vliegvisgek

ebay 10 euro met verzending staan ze er al op tot wel 500 ;D

MarcV

Quote from: Hans. K.man on January 31, 2012, 14:54:03
Helemaal gelijk, was ik vergeten  bij het lijstje te zetten maar ik was wel van plan er een aan te schaffen, wat moet zo'n bril met gele glazen kosten?




Verder nog aanvullingen?

Voor mij een kleine € 400,- Haha. Maar jij draagt geen bril, dus leef je uit. :-)

Hans. K.man


Omdat je met gele glazen ook overdag als de zon niet schijnt kunt gebruiken. Zelf heb ik ook al een gele zonnebril maar is geen polaroid. :'(

Hans. K.man


Oké, ik begreep dat gele zonneglazen voor bewolkt weer geschikter waren, maar bij de set hieronder staan ook echt 3 paar glazen hoor.

-------------------------------------------------------------------------------------

   We hebben deze zonnebrillen uitvoerig getest en zijn er helemaal weg van !
    Elke fanatieke vliegvisser weet dat veranderende lichtomstandigheden invloed hebben op het vermogen om de vis goed te zien.
    De zeer volledige set is voorzien van 3 sets lenzen die snel en eenvoudig uit te wisselen zijn.
    1.Standaard zonnebril glazen voor zonnig weer, anti kras behandeld en gepolaraiseerd.
    2.Beige lens voor relatief lichte en wisselende omstandigheden. Eveneens gepolariseerd en anti kras behandeld.
    3.Licht versterkende lenzen voor gebruik bij weinig licht of bij nachtvissen. Niet gepolariseerd en anti kras behandeld.

Wordt geleverd in case met opbergvak voor alle lenzen, een schoonmaakdoek, een draagkoord ( zodat u uw bril niet verliest )           uitermate geschikt voor andere buitensport activiteiten en bijvoorbeeld auto of motor rijden.
               
------------------------------------------------------------------------------------------------   




Useless

Quote from: Hans. K.man on January 31, 2012, 16:14:31
Omdat je met gele glazen ook overdag als de zon niet schijnt kunt gebruiken. Zelf heb ik ook al een gele zonnebril maar is geen polaroid. :'(
Gele glazen zijn alleen nuttig als de zon niet schijnt. Ze zijn er juist voor om wat meer zicht te krijgen wanneer het schemerig wordt en werken ook met mist. De meeste gele glazen hebben dan ook geen uv beschermingscoating. Het is dan ook geen zonnebril al denken velen nog steeds van wel.

Hans. K.man


Ik heb er geen verstand van hoor, ik hoef alleen maar een goedkope polaroidbril, moeilijker maak ik het niet.

Hans. K.man


Dat moest ik inderdaad misschien maar eens doen Speycast, lijkt me verstandig toch wel een enigzins goeie te kopen hoeft geen serengeti te zijn maar wel een goed brilletje. Ik zag een plaatje van met en zonder polaroid en dat maakt nogal wat verschil zeg...


weerwolf

even bij van der wal binnenlopen die hebben ze wel ik denk vanaf 15 a 20 euro. Mochten ze die in coevorden niet hebben liggen dan kunnen ze zo uit hoogeveen laten komen.
Als iedereen was zoals ik moest zijn, was de wereld perfect.

Hans. K.man


vliegvisserdorian

ik heb een hele lichtbruine polaroid werkt ook goed en is ook nog een leuk modelletje alleen kost wel 120 euro

Hans. K.man


Ik zal van de week eens even bij van der wal langsgaan, kijken of ze daar nog ander handig spul hebben, evt. tippetmateriaal bijv.

vliegvisserdorian; Is een beetje veel voor mij, ik geef dat geld liever uit aan vliegen of een vessie  ;D