Lijnen testen op de Binddag...???

Started by Sieger, January 08, 2012, 19:23:05

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Sieger

Is er iemand die zijn Loop-lijn (Evotec 100 of 85) mee zou willen nemen naar de binddag.... Ik ben al een tijd bezig om een passende lijn te zoeken voor mijn Winston B2MX (snelle hengel voor een Winston), maar het wil nog niet zo lukken....

Ik zal ook een serie 5 lijnen meenemen die daar eventueel getest kunnen worden....

Hoop dat het gaat lukken....  :D


Sieger

Sieger

Ga ik ook zeker doen Bert.... Ik neem mee een Wulf TT, Barrio (2 types), Rio Gold en Windcutter 2.... Ze doen allemaal hun ding, maar ik heb het gevoel dat de hengel niet optimaal geladen wordt.... vandaar eens proberen met een kortere (zwaardere) belly.... en voor er dan weer 1 op de plank komt te liggen...



Sieger

Sieger

#2
Ja maar de verdeling over de eerste meters niet.... (en de loop 5 is zwaarder dan een reguliere aftma 5) Maakt voor de snelheid van laden voor mij verschil of het gewicht in 14 meter belly zit of in 8,5 danwel 10 meter....

De lijnen die ik heb zijn prima, maar de loop kun je meer als shootinghead gebruiken.... Wil hem in mei vanuit de boot gebruiken en daar wil ik niet eerst een flink aantal false casts moeten maken.... Met 2 halen de lijn wegzetten gaat met die korte belly makkelijker...


Sieger

Sieger

Als het lukt ga ik het merken...  :D vandaar dat ik hem ook eens wil proberen...


Sieger

John

Sieger,

Gebruik zelf een SA Supra WF 5. Kan hem met de binddag wel ff meenemen kun je die ook proberen..

Sieger

Graag John... Hoe meer keuze hoe beter.... Dan kan ik het uiteindelijk beoordelen welk het best past bij mij....  ;)


Sieger

HappyFisherman

Wil je ook nog een Cordland444 WF5 uitproberen?
Vliegvissen is bevlogen vissen...

Sieger

Denk dat die te licht is Bram, maar neem hem mee... ik probeer het graag....  :D


Sieger

weerwolf

wat denk je sieger, heb ik lijnen die je nog niet gehad hebt? ;D ;)


heb nog een shimano dt5 maar das niet wat je zoekt en de snowbee wf5 maar die ken je wel (dacht ik)
Als iedereen was zoals ik moest zijn, was de wereld perfect.

sebas-vh

Ik kan mijn nieuwe loop evotech 100 lijn WF 5 F wel meenemen.
Hij zit wel op een goedkope reel, maar daar gaat het niet om toch ;)
Gr Sebas

Sieger

@Roelof... Denk het bijna niet ... Jouw lijnen ken ik, maar die zijn niet precies wat ik zoek...

@Sebas... Zou fijn zijn Sebas... En die reel zal het heus wel doen.... :)


Sieger

A{b}r{a}xa{s}

als ik dr bij ben...een Snowbee #5wf lijn (standaard) en een extra lange #5...die kan ik wel meebrengen dan

Sieger

Persoonlijk ken ik de Snowbee wel, maar misschien voor iemand anders.... Die extra lange... Ben benieuwd...

En euh.... Gewoon komen.... Pil dr in en gaan....


Sieger

maurice

Quote from: A{b}r{a}xa{s} on January 10, 2012, 20:43:46
als ik dr bij ben...een Snowbee #5wf lijn (standaard) en een extra lange #5...die kan ik wel meebrengen dan

je moet gewoon komen, wil mijn hengel ;D ;D 8)
::bbq:: ::proost:: ::proost::

A{b}r{a}xa{s}

dat is geregeld Maurice...Jan (Troutbuster) komt sowieso aan in Roosendaal..... ofwel om mij én spullen in te laden, ofwel om in ieder geval de spullen in te laden :)

HappyFisherman

Ik kom je wel oppikken in Wierden Maurice, geen zin in geslep in de trein (zowel heen, maar vooral terug!)...
Vliegvissen is bevlogen vissen...