Beesje

Started by Gert, August 26, 2011, 11:56:33

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Gert

Deze vond ik dood in m'n voortent tijdens de vakantie in Tsjechie. Net wakker en zonder brilletje dacht ik: hee, een grote eendagsvlieg. Maar is toch iets heel anders: een sikkelwesp. Net ff opgezocht - legt eitjes in rupsen van nachtvlinders, en kunnen ook gemeen steken. Of ie dat bij mij ook gedaan heeft weet ik niet, maar ik zit sowieso helemaal onder de bulten van al die beesten die wij zo graag namaken.



Groet,
Gert

HappyFisherman

Als je geprikt bent door zo'n beest dan komt je daar over een week of 3 vanzelf achter als die maden er uit komen kruipen ;D
Vliegvissen is bevlogen vissen...

sebas-vh

Quote from: HappyFisherman on August 26, 2011, 12:00:58
Als je geprikt bent door zo'n beest dan komt je daar over een week of 3 vanzelf achter als die maden er uit komen kruipen ;D

en aan die maden heb je ook niks, want we vliegvissen natuurlijk alleen maar..  ::)
Gr Sebas

Rossie69

nou heb ook niks met die bende.

vorig jaar op de kyll gestoken door een sluipwesp(ja weet die hoor je niet aan komen duh)
maar de na weetjes ervan,dikke vette onsteking in mn arm,die zelfs los gesneden moest worden.

deze vakantie gebeten door een paarde vlieg steek vlieg aan mn been nou weer het zelfde,vette ontsteking.
raar,maar waar.

en dan die vervelende muggen die prikken je en je blijft heel lang last houden van die steekjes.
qa wond dan.

ik wel ieder geval.

ga maar over op de sterke drank mischien dat ze dan dood neer vallen of ik ;)

harlin

Leven doe ik nog wel, maar dit is ook gebeurd ondanks de sterke drank. >:(

M.V.G. Harry/Harlin
   FF-LEKKER-KLOOIEN

Rossie69

ow das dan dus ook niet de oplossing.

moest wel even goed kijken,dacht eerst klap op je kop of je hoofd gestoten  ;D