2 uurtjes Watermolenbeek - 3 visjes

Started by A{b}r{a}xa{s}, July 11, 2011, 13:19:35

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

A{b}r{a}xa{s}

Het schoot niet echt op, weinig vis te zien jammer genoeg, maar in ieder geval even lekker kunnen zwiepen,
en zelfs nog 3 leuke rietvoorns kunnen vangen. vanavond nog maar een poging wagen.....

maurice

::bbq:: ::proost:: ::proost::

A{b}r{a}xa{s}

das waar :)
'k heb in ieder geval weer vis gezien !

A{b}r{a}xa{s}

...en 't waren mooie visjes ook, zo rond de 20cm en knalrode vinnen :)

ook nog tig pogingen gedaan op 2 rooie rijders die samen tussen de waterplanten zwommen,
maar die hadden helaas geen interesse,.... jammerrrr want dat waren grote jongens of meisjes

A{b}r{a}xa{s}

nog even geweest,
geen voorn kunnen vangen
maar wel 2 baarsjes....van een cm of 5 :)

Rossie69

 8) fietsen die rooie rijers ook al dan ?


weerwolf

Als het maar geen forumdag is, dan kan bas wel vangen. :) :)
Als iedereen was zoals ik moest zijn, was de wereld perfect.

Henry

Valt ook niet mee op 27 meter je aanbeet te zien of te voelen. maar toch lekker Bas wat vis in je handjes te voelen zwieberen.

harlin

Quote from: A{b}r{a}xa{s} on July 11, 2011, 13:25:31
'k heb in ieder geval weer vis gezien !
::dance:: ::dance:: ::dance:: ::dance::  ::dance:: ::dance:: ::dance:: ::dance::
M.V.G. Harry/Harlin
   FF-LEKKER-KLOOIEN

A{b}r{a}xa{s}

vandaag weer maar een poging wagen ;)

peter

Succes Bas en laat je niet in de maling nemen jij verteld nog dat je niks heb gevangen ,andere doen dat niet HaHa
Peter

2012 
platwaffels. 6.

2011
Platwaffels. 3.

2010
Platwaffels. 10. pr 81cm

A{b}r{a}xa{s}

pffff naar buiten kijkend is alle animo om te gaan vissen (of om zelfs maar even boodschappen te gaan doen) alweer snel verdwenen.
Gisteren middag al de nodige wind en nattigheid om de oren gekregen, en na een nacht vol overlast in en rond Roosendaal (gelukkig niet bij mij zelf...), is het nu alweer, of nog steeds, aan het regenen.  >:(
Denk dat het een binnen-zit-en-forum-of-pc-knutsel-dagje gaat worden..... ??? ::)

HappyFisherman

Ga je vast swapvliegjes maken voor deel 3 :P
Vliegvissen is bevlogen vissen...

A{b}r{a}xa{s}

huh ? dat was toch overgenomen ?

denk dat het vandaag eerder installeren en instellen wordt, nieuwe pc moet ook op orde gebracht worden...*zucht*

HappyFisherman

Geintje Bassie ;)
Ik had vandaag ff op de forellenvijver willen vissen, maar da's niet wat nu met die wind.
Vliegvissen is bevlogen vissen...

A{b}r{a}xa{s}

'k heb het topic over swaps ook niet echt gevolgd de laatste tijd.
kan ook niet alles meelezen :)

ben al maar begonnen wat pagina's van de website te updaten...moest ook nog gebeuren

net even snel naar buiten geweest om bij de beek te kijken, maar daar wordt je niet vrolijk van.
die vangt veel water uit de omgeving (en België) en staat lekker hoog, maar is vooral nog véél bruiner dan gisteren :(

HappyFisherman

Dan vanmiddag de Tour maar weer kijken en miertjes maken. Ben nog een ideetje verder aant uitwerken en dat ziet er al best grappig uit ;)
Vliegvissen is bevlogen vissen...

A{b}r{a}xa{s}

zekers, de Tour moet ook in de gaten gehouden worden :) ....morgen begint het 'echt' in de bergen

binden kan ik me nog steeds niet echt toe zetten...zal over een poosje misschien wel weer terugkomen