Welkom Rememberzzz

Started by Vliegvissers.nl Team, September 10, 2017, 14:17:28

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Vliegvissers.nl Team

Hallo Rememberzzz welkom op Vliegvissers.nl !
Veel plezier hier toegewenst.  :D

Lees voor alle zekerheid alsjeblieft dit topic door zodat je op de hoogte bent van de 'netiquette' die we hier hanteren.

We zouden het ook zeer op prijs stellen wanneer je jezelf hier voorstelt (of minstens een aantal informatieve velden in je profiel zou willen invullen)


Rememberzzz

Hallo allemaal. Bedankt voor de acceptatie.
Ik ben john 22 jaar uit wijchen
Ik beoefen de hobby vliegvissen nu een aantal maanden.
Dit alles na het ruilen van wat spullen tegen een vliegvishengel
Van een maatje.
Sindsdien een cusus gehad van andre van der kuip en helemaal verlieft op het vliegvissen.
Vis regelmatig bij de forelvijver van bergharen. En ben van plan om het volgend kalender jaar een vispas te halen en voor een waaspak te kijken en dan mooie plekjes langs de kant op te zoeken. Vooralsnog is het nu alleen forellen met de vlieg.
Ik ben nu in ht bezit van een hoop vliegbindspullen en een vice en probeer hier mooie creaties mee te oefenen en regelmatig naar een bind avond te gaan. Verder heb ik een shimano #4 set en een a&m #6 set. Dit alles natuurlijk met een leuk vestje netje en wat toe behoren. Bijna alle basis is compleet alleen nog keertje wat reserve klein matriaal en kleine dingetjes aankopen. Maar voorlopig kan ik goed uit de veren. De doelen voor het vliegvissen zijn natuurlijk beter worden met werpen en binden. En kwa matriaal langzaam kijken voor een #8 waadpak en bellyboot. Maar dit zijn vere toekomst plannen. Ik ben nog volop aan het genieten van de #4 en de #6 en de prachtige en heerlijke forellen die eraan hangen. Ik hoop jullie ooit tegen te komen langs de waterkant. En op een goed gesprek op het forum. Tight lines !

FSCHAMP

 ::welkom::  John en nog veel leesplezier hier op het forum
Grts
Gino

Fly fishing surpasses the need to actually catch a fish, it becomes a mindset, a way of live & with time an obsession.
The finest gift U can give to any fisherman is 2 put fish back, and who knows if the fish that you caught isn't some1 else's gift to U.

<0)))>< yours <-> mine ><((((((0>

HappyFisherman

Welkom en veel plezier op het forum.
Vliegvissen is bevlogen vissen...

guidogast

::agree::