Beeindigen van een hobby in de hobby

Started by Arjan Maat, March 08, 2017, 09:40:39

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Arjan Maat

Het bovenstaande klinkt mss heel dramatisch, maar dat is het niet. Het gaat zelfs een bevrijding voor mij zijn op termijn. Wat voor mij begonnen is als het in contact komen met nieuwe mensen, het delen van mijn voorliefde voor bepaalde merken. Maar ook een manier om op plekjes te komen waar iemand anders nog niet geweest is, ben ik op een onnozel moment begonnen met mijn on-line winkeltje. Dat on-line winkeltje heeft inmiddels zijn laatste kalendermaand gehad en stopt eind maart. De reden daarvan ligt in de privésfeer en zal ik jullie besparen.

Mochten jullie mij kunnen en willen helpen om de laatste voorraad  "af te voeren" naar liefhebbers dan heel graag. Uiteindelijk hebben we er mss allemaal baat bij :-)

Rest mij nog de mensen die ik als klant heb mogen begroeten enorm te bedanken voor jullie vertrouwen, en nog heel veel plezier te wensen bij het beleven van onze hobby.

Voor een link naar mn opruiming is het het makkelijkste als jullie links onder mijn Nick op het wereldbolletje klikken, de technologie doet de rest :-)

Groeten Arjan

p.forel

Jammer Arjan

Groeten en hoop voor jouw betere tijden 👍

maurice

Jammer om te lezen.

Sterkte en succes in de toekomst
::bbq:: ::proost:: ::proost::

HappyFisherman

Succes met je toekomstplannen Arjan.
Vliegvissen is bevlogen vissen...

Herman

Als je dat doet wat je altijd al deed, gaat gebeuren wat er altijd gebeurde..

PdH

grtn, Peter.

mrproper

Sterkte Arjan en veel succes see you  :-\