Waar kan ik dit lijntje kopen ?

Started by Mike, February 16, 2017, 12:16:09

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Mike

Beste forummers,

Over 3 weken ga ik op vakantie en ik dacht nog wel genoeg tijd te hebben om dit lijntje te bestellen maar dat blijkt in de praktijk weer erg lastig.

Exclusive Fishing wordt de telefoon al 2 dagen niet opgenomen.
Ton Temming heeft 'm niet op voorraad.
Fly Supply is geen Rio dealer.
Peeters heeft 'm niet op voorraad.

Iemand enig idee of er nog een Rio dealer is die deze op voorraad heeft ?


EDUCATION IS IMPORTANT BUT FISHING IS IMPORTANTER

Wilco

Fly en spin heeft volgens mij ook Rio of anders Dyckers.

Floor

Moet het de de 550 gram zijn? Hier hebben ze uitsluitend een lichtere versie op voorraad.

http://www.flyandflies.com/rio-tropical-gt-p-8723
It's 106 miles to Chicago, we got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses...Hit it.

Mike

Hoi Floor, ja het moet echt de 550 grains zijn helaas.
Maar bedankt voor de link. Die lichtere versies wil ik ook gaan proberen en kon ik hier niet vinden.

Hoi Wilco, Fly&Spin had ik volgens mij ook al gebeld maar weet 't niet meer zeker.
Edwin ga ik ook nog ff proberen, daar had ik gek genoeg nog niet aan gedacht terwijl ik daar normaal ook regelmatig bestel.

Bedankt voor de reacties!!
EDUCATION IS IMPORTANT BUT FISHING IS IMPORTANTER

JB

Een dag niet gevist is een dag zonder ergenis (vlieg aan de bodem, vlieg in een boom, vis verspeelt en mijn favoriet NIETS GEVANGEN)

Mike

Hoi JB, ik heb ze gebeld maar helaas ook alleen de 400 grains op voorraad  :(

Fly & Spin, Dyckers, en Exclusive Fishing krijg ik alle 3 niet telefonisch te pakken. Ik heb Peter en Edwin een berichtje gestuurd.
Ik hoop dat een van hun hem opvoorraad heeft.
Heger heeft 'm zelfs niet op voorraad en zoals gewoonlijk is het dan weer mission impossible om iets binnen 6 weken hier te krijgen  :-\
Wat moet het toch fijn zijn om de US te wonen waar alles gewoon op voorraad is... ::)

In elk geval ook bedankt voor 't meedenken.
EDUCATION IS IMPORTANT BUT FISHING IS IMPORTANTER

JB

En rechtstreeks via RIO?
Volgens mij hebben ze ook een shop op de rio site.
Een dag niet gevist is een dag zonder ergenis (vlieg aan de bodem, vlieg in een boom, vis verspeelt en mijn favoriet NIETS GEVANGEN)

Mike

Hoi JB, ik ga over 3 weken al weg.
Als je iets besteld in Amerika duurt het soms wel 2 of 3 maanden voordat je je item binnen hebt.

De Nederlandse Douane/belastingdienst en of PostNL doen er namelijk alles aan om te voorkomen dat er ook maar iets doorheen glipt zonder dat ze je weer op een of andere manier geld af kunnen troggelen.

Maar toch nogmaals heel erg bedankt voor 't meedenken  :)
EDUCATION IS IMPORTANT BUT FISHING IS IMPORTANTER


Mike

Hoi Gert,

Thx, ik heb 'm meteen besteld  :)
Ik heb de verkoper ook een berichtje met een vraag gestuurd en ik kreeg echt onmiddelijk antwoord.
Lijn is al onderweg  :)
Helemaal top!!! ::goodjob::
EDUCATION IS IMPORTANT BUT FISHING IS IMPORTANTER

pierre

Mike,

Robert van FlyandSpin zou je kunnen helpen, maar zit zelf in de tropen dacht ik. Maar misschien heeft hij een stand-in?
Als je er in Nederland niet aan kunt komen ....... dan maar over de grens kijken  ;)
Bij ADH in Duitsland hebben ze deze lijn ook, check ff:   http://www.adh-fishing.de/fliegenschnuere/einhand/wf-weight-forward/rio-gt-fliegenschnur

Succes en mooie vangsten.

Floor

Dit is toch het forum (en vliegvissers) op zijn best, raar volk die vliegvissers, de één zoekt een lijntje en vervolgens wordt er een hele serie zoekacties opgestart en voor je het weet is het lijntje onderweg naar zijn nieuwe baasje. Goed bezig mannen!
It's 106 miles to Chicago, we got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses...Hit it.

Mike

#12
Hoi Robert, ik heb 8 keer gebeld naar Fly&Spin maar er wordt niet opgenomen. Lijntje is inmiddels al besteld in het buitenland maar toch bedankt.

Floor, Idd. Echt super!!  ::goodjob::
Ik hoop straks als ik terug ben weer mooie foto's en filmpjes te kunnen plaatsen als een soort goedmakertje voor alle hulp.
Misschien deze keer eindelijk wel met Permit  ::)
Ook al vang ik maar 1 vis in die 14 dagen vissen, zolang het een respectabele Permit is, ben ik dik dik DIK tevreden.
Kan ik eindelijk verder met m'n lijstje.. 8) 
EDUCATION IS IMPORTANT BUT FISHING IS IMPORTANTER

sjoerd

fly en spin heeft deze week vakantie en zit op een warm plekje.....

Mike

EDUCATION IS IMPORTANT BUT FISHING IS IMPORTANTER