am fishingtackle vliegvishengels?

Started by Kennieboy32, August 29, 2016, 12:51:03

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Kennieboy32

Ik vraag me af of de hengels van amfishingtackle van goede qualiteit zijn, zou iemand mij hier mee kunnen helpen?

http://www.amfishingtackle.nl/vliegvishengels/

merijn1982

Ik denk dat het best goede hengels zijn. Heb zelf een '8,4 #2 gehad en dat was een prima hengel. Prijs/ kwaliteit is super en je krijgt goede service. Als je toch bij hun shopt kijk dan ook een naar de shakespeare en greys hengels die ze verkopen. Beide schijnen ook goed te zijn
Tight lines!!

HertogJan71

Recentelijk een Travel #3 gekocht. Prima levering en ook mail contact verliep soepel. Zoals ook merijn1982 als zegt een goede prijs/kwaliteit verhouding.
" Geld moet rollen anders had men het wel vierkant gemaakt "

FSCHAMP

Inderdaad goede hengels en goede service
Grts
Gino

Fly fishing surpasses the need to actually catch a fish, it becomes a mindset, a way of live & with time an obsession.
The finest gift U can give to any fisherman is 2 put fish back, and who knows if the fish that you caught isn't some1 else's gift to U.

<0)))>< yours <-> mine ><((((((0>

weerwolf

hahahha de service is zo mogelijk nog beter dan de hengels. prijs/kwaliteit is gewoon goed

Als iedereen was zoals ik moest zijn, was de wereld perfect.

REM395

Ik ben in het bezit van een 9ft #5 van A&M en ik ben er zeer content mee. Niet te hard of snel maar wel voldoende rug om wat groteren vissen aan de kant te krijgen op een nette manier. Voor de centjes krijg je heel veel hengen en dat geldt eigenlijk voor al het materiaal.

Puike spullen en een prima service.