Interessante VisDeal

Started by Gert, July 13, 2016, 14:50:25

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Gert

http://visdeal.nl/deals/rapala-prowear-57?utm_campaign=2825&utm_medium=cpc&utm_term=Kleding&utm_source=marktplaats&utm_content=OP%3DOP!+Rapala+Prowear+X-Protect+Jacket+maat+XXL

Ik heb er eentje besteld. Is een koopje, ook al moet je die adviesprijs met een flinke korrel zout nemen, elders kost dit jack toch 149,95.
En ik ga ervan uit dat er best wel betere waadjassen zijn, maar ik gok het er op.

Groet,
Gert

Marco B

Ik gebruik voor het struinen vanaf de kant een soortgelijke jas van Rapala Prowear Gert. Een jaar of 2 geleden ook voor een paar tientjes gekocht (ik meen bij Peeters) en die bevalt prima. Blijft redelijk waterdicht, lekt bij extreem harde en langdurige regen ietsje door op de naden maar nauwelijks noemenswaardig en de ritsen zijn nu in ieder geval nog steeds waterdicht.
Voor dat geld gewoon een prima jas dus ik denk dat je er geen spijt van zal krijgen.
Volg je slechts de kudde, dan loop je altijd door de stront!

Gert

Dank je voor deze bemoedigende woorden Marco  ;)

Zoals je misschien nog weet ben ik eigenlijk op zoek naar een driekwart waadjas maar wat ik tot nu toe daarvan gezien heb, zitten die te strak om m'n armen en schouders als ik er een dikke fleece onder heb, en heb daardoor nauwelijks bewegingsvrijheid om te kunnen werpen.

Dus tot die tijd is dit een mooi alternatief (naast het Shimano jack dat ik ook al heb, maar van matige kwaliteit is).

Marco B

Uh, de jas die ik van Rapala heb is driekwart. Misschien is dat wel iets voor je?
Volg je slechts de kudde, dan loop je altijd door de stront!

Marco B

Heb net nog even voor je gekeken Gert maar er staat geen typenaam in mijn jas dus ik kan je niet vertellen welke jas het is. Ik heb een large en die is voor mij in ieder geval ruim genoeg om er nog een dikke fleece onder te dragen en dan voel je je niet als een Michelinmannetje. Dus al jij zo'n jas in je eigen maat kunt vinden is het (denk ik) precies wat je zoekt.
Volg je slechts de kudde, dan loop je altijd door de stront!

Gert

Ik zal het in de gaten houden Marco, dank voor de tip.
Googelen op Rapala jassen levert niet echt iets op waarvan ik vermoed dat je die voor een paar tientjes hebt kunnen kopen :o

paul de bruijn

Nou,flyfishing dutchman heeft een erg mooi scierra waadjack,nieuw onder de 150 euro,en dat is gegarandeerd waterdicht.
Heb zelf de kenai pro,niet te duur en erg over te spreken.
Maar dat zijn waadjacks,geen driekwart(al zou ik zelf nooit een 3/4 waadjack willen ivm waadpak en halve jas onder water :)

Gert

Paul, helemaal mee eens, samen met een waadpak of waadbroek (imits je trui of zo niet te lang is), is een kort waadjack goed genoeg.
Maar ik heb ook nog hip waders en dan kom je net te kort. Niet om te waden. maar wel als het regent.


peterf

Quote from: paul de bruijn on July 13, 2016, 22:59:32
Nou,flyfishing dutchman heeft een erg mooi scierra waadjack,nieuw onder de 150 euro,en dat is gegarandeerd waterdicht.
Heb zelf de kenai pro,niet te duur en erg over te spreken.
Maar dat zijn waadjacks,geen driekwart(al zou ik zelf nooit een 3/4 waadjack willen ivm waadpak en halve jas onder water :)

Paul, ik heb dit sierra jack vorige maand gekocht.
https://www.youtube.com/watch?v=oLl-v2pvE_o
Kosten waren 135,00 en nog 5 % korting.
Ik heb nog niet in een plensbui gestaan, maar heb er volle vertrouwen in.

paul de bruijn

Nou PETERF,dat jack wilde ik ook aanschaffenvorig jaar september.
Maar vanwege leveringsproblemen bij Scierra is t de Kenai geworden,kon niet wachten tot april.
Oude was echt stuk,en de Kenai bevalt best(al ben ik wel beetje jalours) ;D