Zijn we facebook geworden??

Started by Cornico, November 05, 2014, 17:37:28

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

FSCHAMP

Quote from: Hilco de Visser on November 08, 2014, 17:48:52
utrecht te ver?

Neen Hilco, dit is perfect (slechts 170 km).

@ Plantje & Rena :  ::agree::  Gemakkelijker foto's plaatsen zou inderdaad de beste verbetering zijn voor het forum.
Grts
Gino

Fly fishing surpasses the need to actually catch a fish, it becomes a mindset, a way of live & with time an obsession.
The finest gift U can give to any fisherman is 2 put fish back, and who knows if the fish that you caught isn't some1 else's gift to U.

<0)))>< yours <-> mine ><((((((0>

goswit

test

[attachment deleted by admin]
Hobby     Vliegvissen -  Rentenieren ,maar die rente Pfffff

goswit

Na lang zoeken 30 sec kun je dus wel direkt een foto plaatsen.
;D
Hobby     Vliegvissen -  Rentenieren ,maar die rente Pfffff

FSCHAMP

Gos,

je kan op die manier, maar twee foto's posten en dan moet je een nieuwe post maken om de volgende twee in te voegen.  Je moet ook steeds je foto's voorbewerken zodat ze klein genoeg zijn. Dit vind ik geen gemakkelijke manier.
Grts
Gino

Fly fishing surpasses the need to actually catch a fish, it becomes a mindset, a way of live & with time an obsession.
The finest gift U can give to any fisherman is 2 put fish back, and who knows if the fish that you caught isn't some1 else's gift to U.

<0)))>< yours <-> mine ><((((((0>

Bone F

Ik wil helemaal geen FB. Wel gehad maar met de nodige moeite kon ik het opheffen. Vaak een hoop geleuter op niks af. Ik denk wel dat er een aantal "clubjes" op FB zitten die in beperkte kring info willen delen. Daar is wat voor te zeggen, maar ik ben toch voor delen met een breder publiek. Een forum vind ik overzichtelijker en het leest een stuk prettiger dan FB. En dan die anonimiteit dat vind ik ook lastig ik heb al vaker voorgesteld om je post af te sluiten met je (voor)naam dat geeft toch een persoonlijker tintje. Ik vraag mij echt waarom dat er niet in komt. Dus Hilco die opmerking sta ik volledig achter.

Vrgrtn
Frans

Gerrit59


goswit

Gerrit 59.

Een echte Beagle,  Mooi / lief / trouw / eigenwijs / slim.

Hoe is het gezegde, de hond lijkt op zijn baas ? 8) ;D
Hobby     Vliegvissen -  Rentenieren ,maar die rente Pfffff

goswit

Gino,

   Inderdaad kan maar 2 foto`s verzenden in klein formaat ,jammer .
Hobby     Vliegvissen -  Rentenieren ,maar die rente Pfffff

Floor

Heel die facebook vs forum discussie lijkt mij behoorlijk zinloos.
Natuurlijk hebben beide voor en nadelen ten opzichte van elkaar maar, aangezien we hier toch allemaal op hetzelfde forum zitten is het misschien verstandiger om te kijken hoe dit forum kan worden aangepast zodat één en ander wat handiger werkt, een 'like' knop, foto's plaatsen, enz. Er zijn voldoende suggesties voorbij gekomen en ik denk dat de moderator(s) hier best voor openstaan.

Facebook vs forum? Daar komen we echt nooit uit hoor!
It's 106 miles to Chicago, we got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses...Hit it.

weerwolf

FSCHAM nu typ je al een paar keer dat je iets in de buurt wil meemaken!............wat houdt je tegen? organiseer wat in belgie of nederland. Je zal zien dat er wel mensen komen (Natuurlijk ook mensen die dan weer afhaken om de afstand)


Gewoon doen!!!
Als iedereen was zoals ik moest zijn, was de wereld perfect.

Joost S.

Dont worry, dagje Breda komt er ook zeker!

;-)

Wil alleen eerst zelf een dagje mee lopen zodat ik een beetje weet wat er verwacht wordt.

weerwolf

Het hoeft niet te zijn wat er verwacht word. Als er vliegvissers zijn is het altijd leuk..........

Als iedereen was zoals ik moest zijn, was de wereld perfect.

Rossie69


FSCHAMP

Weerwolf als het in België goed vissen was op snoek/snoekbaars of witvis op openbaar water, dan kwam ik niet naar Nederland.
Nu, om zelf iets te organiseren in Nederland, vis ik nog niet lang genoeg in Nederland anders zou ik het wel doen.
Maar misschien over een paar jaar ...
Grts
Gino

Fly fishing surpasses the need to actually catch a fish, it becomes a mindset, a way of live & with time an obsession.
The finest gift U can give to any fisherman is 2 put fish back, and who knows if the fish that you caught isn't some1 else's gift to U.

<0)))>< yours <-> mine ><((((((0>

quaden

ik wil niet te veel FB kopiëren maar is een tag-systeem ook niet handig??

Hilco de Visser

Quote from: Joost S. on November 09, 2014, 19:01:58
Dont worry, dagje Breda komt er ook zeker!

;-)

Wil alleen eerst zelf een dagje mee lopen zodat ik een beetje weet wat er verwacht wordt.

verwacht wordt;  viswater  vrouw(en) en eten ..........oh ja,   ook wat vliegvisers

weerwolf

Quote from: FSCHAMP on November 09, 2014, 22:22:01
Weerwolf als het in België goed vissen was op snoek/snoekbaars of witvis op openbaar water, dan kwam ik niet naar Nederland.
Nu, om zelf iets te organiseren in Nederland, vis ik nog niet lang genoeg in Nederland anders zou ik het wel doen.
Maar misschien over een paar jaar ...


we hebben wel vaker een snoektoer gehad waarbij  niet tot nix gevangen werd.............nix nieuws  :) ;D
Als iedereen was zoals ik moest zijn, was de wereld perfect.

Rossie69

ben al verder gekomen met 2 lossers :)

HappyFisherman

Je moet ook aan de andere kant van het brugje gaan staan Henk ;P
Vliegvissen is bevlogen vissen...

Rossie69


FSCHAMP

Quote from: weerwolf on November 10, 2014, 19:09:07

we hebben wel vaker een snoektoer gehad waarbij  niet tot nix gevangen werd.............nix nieuws  :) ;D

Tja

Ik sta er wel om bekend dat als ik iets doe, dat ik het dan goed doe en anders niet, en dan wil ik wel dat er vis gevangen wordt.
Grts
Gino

Fly fishing surpasses the need to actually catch a fish, it becomes a mindset, a way of live & with time an obsession.
The finest gift U can give to any fisherman is 2 put fish back, and who knows if the fish that you caught isn't some1 else's gift to U.

<0)))>< yours <-> mine ><((((((0>

HappyFisherman

Dan moet je met z'n allen gaan vangen Gino, niet vissen ;)
Vliegvissen is bevlogen vissen...

FSCHAMP

Bram ik weet al langer dan vandaag dat ik vang  ;D

maar de meeste onder ons willen het niet toegeven.  ;)
Grts
Gino

Fly fishing surpasses the need to actually catch a fish, it becomes a mindset, a way of live & with time an obsession.
The finest gift U can give to any fisherman is 2 put fish back, and who knows if the fish that you caught isn't some1 else's gift to U.

<0)))>< yours <-> mine ><((((((0>