grote snoeken!!

Started by merijn1982, January 15, 2014, 21:31:17

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

merijn1982

Tight lines!!

FSCHAMP

Dit is de moeite.  Ik wacht nog steeds op een 1m+.
Grts
Gino

Fly fishing surpasses the need to actually catch a fish, it becomes a mindset, a way of live & with time an obsession.
The finest gift U can give to any fisherman is 2 put fish back, and who knows if the fish that you caught isn't some1 else's gift to U.

<0)))>< yours <-> mine ><((((((0>

Gerrit59

Jammer dat bij het merendeel de lengte niet vermeld staat.
Zo te zien zijn het in ieder geval geen poldersnoeken.
Voor deze lengtes moet je op groot water zijn.

merijn1982

Ik ook hoor gino!!

@gerrit: nee is idd jammer. Maar dat het forse dames zijn moge duidelijk zijn!! Zal allemaal wel van het grote water komen ja. En zullen een zeldzaamheid zijn! Maar wat mooi zijn ze...
Tight lines!!

goswit

Helaas mannen niet met de vliegenhengel gevangen.  :-\ Wel mooie dames.  :)

Gos
Hobby     Vliegvissen -  Rentenieren ,maar die rente Pfffff

Joost S.

Dit is wel een enorme beer hoor, haha, wat een vis.

Maar metersnoeken zitten wel hier in de polders hoor. En de singels ook. Daar hoef je echt niet het grote water voor op.

Ohneee....... Niks gezegd, hier zit niks.....

;-)

merijn1982

Kwam dit tegen op google... 183!!! Dan heb je zeker de gouden streamer:-)

Tight lines!!

Gerrit59

Natte Vlieg: Ik weet ook wel dat de meter+ snoeken nog wel in de polder zitten.
Ik kom (en vis!) al tientallen jaren in de kop van Overijssel en Friesland in allerlei polders. Alhoewel ik moed blijf houden kom ik er ook steeds meer achter dat de echt grote snoeken daar steeds meer een uitzondering worden.  Al ruim 40 jaar is mijn  grote hobby het vissen op snoek en in al die jaren heb ik menig snoekvisser leren kennen die zich ook wel uitlaat over wat ie nou echt vangt. Zij ervaren helaas hetzelfde....  Vandaar mijn opmerking dat je voor die grote dames op groot water moet zijn. Als ik op het prachtige blog van Edwin Kerssies (Dyckers) kijk dan zie ik hem ook weinig met meter+ snoeken in de polder.
De polder heeft voor mij echter zijn bekoring en blijft die houden, ook al vang ik dan minder!

Plantje

Ook bijzonder om die ene snoek te zien die overduidelijk thuis uit de kofferbak getrokken is...dat is er in ieder geval één minder die nog zwemt!

Gerrit72



Wat een bakken en mooie kleurstellingen!

Erg motiverend om weer aan het streameren te gaan  :)
The only difference between men and boys is the price of their toys.

MarcelN

Quote from: Plantje on January 16, 2014, 16:51:23
Ook bijzonder om die ene snoek te zien die overduidelijk thuis uit de kofferbak getrokken is...dat is er in ieder geval één minder die nog zwemt!
Dat viel mij ook al op :'(
Bij mij voor de kant woont er één van 105cm gok ik inmiddels, tijd niet meer gezien, laatste keer was ze 102cm en zat geen tand meer voorin, ouwe doos.
Voor wie regio R'dam woont....rond de straatweg zwemmen ze van 1m20+! de dood aas boys vangen ze wel eens, leuk voor de belly ;)

merijn1982

Ja had het ook gezien:-( wilde echter de rest graag delen met jullie dus deze zit er dan ook bij helaas.. verder prachtig om ge zien deze monsters toch!!
Tight lines!!

Plantje

Ow, geen probleem dat ie er bij zat hoor. Niet jouw schuld en mensen verschillen nu eenmaal.