Grote vliegendozen

Started by Koen, April 04, 2012, 17:39:14

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Koen

Hey allen, ik ben opzoek naar grote vliegendozen (A4 formaat ofzo), niet voor mee aan de waterkant, maar gewoon voor thuis. Die kleine doosjes gaan te snel vol  ;D iemand een idee waar ik die kan vinden? mijn zoektochten hebben nog niks opgeleverd.

Troutbuster

Zag je die doos bj de 2e hands beurs op de binddag in Apeldoorn Koen?
Volgens mij wassie van Johan Put
En hij was die dag niet verkocht (dacht ik!)

Anders het voorbeeld van Happy Bram volgen!!

Gr

Jan
"Petri Heil"


A{b}r{a}xa{s}

het idee van Bram sprak mij ook wel aan en niet echt moeilijk om te maken


Koen

Wat is bram zijn idee dan?


Koen


Killer-Bug

May you be in heaven half an hour before

the Devil knows you're dead.

(een oud Ierse  toost)

Troutbuster

Juist die bedoel ik!!

Ik wil er in de toekomst ook zo een (of twee!) ;)

Gave dozen!!

Gr

Jan
"Petri Heil"


rein

ik gebruik doorzichtige kralendoosjes, (24 vakjes). per soort vliegen in een vakje. het voordeel vind ik vooral bij de droge vliegen dat de hackles mooi blijven. het probleem met twee kinderen die ook vliegvissen, dat de doosjes amper vol raken :)

vliegvisserdorian

juist leuk toch, ik weet niet echt meer dingen om te binden omdat ik van alle vliegen die ik gebruik met vissen er al meer als genoeg heb...

rein

het is zeker leuk dat ze ook vliegvissen en droom dat ze straks ouder zijn en met zijn drieën gezellig in het buitenland staan te vliegen :) maarja, moet oppassen dat ik mijn passie niet op dring, maar dat ze het zelf leuk vinden.
wat betreft de vliegen gaat het razend snel. de wijze waarop ze casten (zeker in de polder of de eerste buitenlandse riviertjes met overhangende bomen) gaat het verlies van vliegen niet 3x zo snel maar 10x zo snel :) gelukkig willen ze graag bindles :)

[attachment deleted by admin]

Rossie69

Ja dat is leuk Rein.

Mooie tag voor de voorn brasem en forel en oja vlagzalm lust ze ook.

heb ik de grootste gevangen daarmee.

niet opdringen,gewoon hun gang daar mee laten gaan,hiero wil de zoon ook ff niet vliegvissen.
Dus mooi laten gaan,vanmiddag vroeg hij alweer wel,waneer gaan Ruisvoorn vissen :)


rein

zo ist maar net Rossie, dan hebben we ook nog af en toe tijd voor ons zelf om er op uit te gaan :)