Aaaargghhh!!

Started by Willem, April 23, 2011, 20:31:43

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Hilco

Kom dan !!!!!!!!    poelie , poelie, poelie   ;D ............ kom dan bij Ome Willem  :P

wel frustrerend hoor als je ze zo ziet liggen .............

A{b}r{a}xa{s}

als jullie even iets omhoog scrollen...Ron's foto van zijn karper staat nu in zijn topic geplaatst

Rossie69

Ja mooie Karper Ron.

willem zo moet het :)


maurice

::bbq:: ::proost:: ::proost::

Hilco

Quote from: A{b}r{a}xa{s} on April 27, 2011, 16:32:02
als jullie even iets omhoog scrollen...Ron's foto van zijn karper staat nu in zijn topic geplaatst


oke.................die mag mijn broodvlieg voorlopig wel even voorbij zwemmen...... :o daar ben ik nog niet aan toe  :-[

christianvt

Zo dan! Mooie karper Ron!! ;D

Willem

Yep daar doen we het allemaal voor.

Prachtige goude vis Ron!

Ron-O

Bedankt Bas :), ja daar wil ik meer van, en Hilco gewoon doen ;), echt mooi man op dat open water daar. Ik hoop er nog meer te vangen op dat plasje, ik hoor dat niemant wat vangt??? ::)

Nou tot horens maar weer, op naar de volgende ;)

Ron.

Hilco

ik heb een dergelijke vis gehad aan mijn karper hengel met centre-pin maar was toen al heeeeeeeel blij dat ze binnen was,
laat staan dat ik haar nu aan een 4/5 vliegenstokje krijg  :'(

Gert

Quote from: Hilco on April 27, 2011, 19:29:14
ik heb een dergelijke vis gehad aan mijn karper hengel met centre-pin maar was toen al heeeeeeeel blij dat ze binnen was,
laat staan dat ik haar nu aan een 4/5 vliegenstokje krijg  :'(

Een 4/5 is wat licht inderdaad, maar het maakt voor de karper zelf wel een groot verschil of die een 0.22 mm of zo lijn door het water trekt of een hele dikke vliegenlijn. Worden ze toch wel moe van. En die hengel gaat niet zo maar stuk hoor, mits je die niet verkeerd (vast)houdt.

hendri

ooohhhh mooie karper ron! dat wil ik ook nog een keer! 8)