stekkenpezers

Started by bert uit alverna, January 29, 2018, 13:06:01

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

bert uit alverna

  nee dat zijn we niet, maar je neemt de moeite om het te lezen

mijn zoon en ik zijn allebeide vliegvissers, maar mijn zoon woont in noord Holland Medemblik en ik zelf woon in Gelderland Wijchen dus als je dat op de kaart opzoekt zie je dat er ongeveer 180 km tussen ziet
daar wij graag samen gaan vliegvissen zijn we opzoek naar leuke stekken, in het midden van het land, waar we samen een leuke dag kunnen hebben
dus als er iemand ons wil helpen met stekken of een dag met ons wil vissen in het midden van het land zijn we erg blij een kop koffie en een broodje bal kan er dan ook nog wel af 
we hoeven niet op de stoeptegel nauwkeurig te weten, maar wel globaal en welke tijd van het jaar wij vissen op witvis maar geen snoek
misschien om hier een topic van te maken zodat ander vliegvissers  dat ook kunnen opzoeken
om gekeerd kan natuurlijk dan ook wij nemen je dan mee naar onze plekken

gr Bert uit alverna

Scaramouche

Zo'n titel werkt inderdaad goed!  ;D

In jullie geval zou ik nu een haventje aan de randmeren opzoeken; Harderwijk, Huizen, Spakenburg, Lelystad of iets dergelijks. Aan mij heb je daar niks want ik ken daar te slecht de weg maar wie weet zijn er wel locals op het forum.
Liever 1 vis aan de haak, dan de lucht van 10

Menno_siemensma

#2
Het is vaak havens, uiteinde van sloten en kanalen zoeken en vooral zoeken.
Fishing is like a box of chocolates, you never know what you gonna get.

Woenos

Misschien niet meteen tot op de stek nauwkeurig maar hier is al veel informatie te vinden:
http://www.vnv.nu/index1.php?id=6

golddigger

De jongens van de GHV zijn in Oudewater geweest.
Ze hebben daar leuk gevangen.
Schijnt een goede stek te zijn voor wintervoorn.
Misschien is dat wat voor jou en je zoon.
(P.s. Ik heb er zelf niet gevist.)

Wilco

Afgelopen zaterdag in Kampen geweest in de Burgwal. Baars en mini snoekbaars is er genoeg te vangen op de dropshot. Waarschijnlijk ook wel op de vlieg. Later op de dag in de haven van Genemuiden. Op rose vliegen baars, mini snoekbaarsjes en één mooie voorn.

Plantje

Ik hoor daar wel vaak goeie verhalen over. Ik moet de havens ook echt maar eens opzoeken! Zwolle zou ook wel moeten lukken, toch?

En roze? Was dat niet  Bas zijn ding? ;)