Oefenen voor de Snoektour...

Started by Gerrit72, October 02, 2012, 22:08:24

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Gerrit72

#25
Tenkara op snoek lijkt me goed mogelijk, heb het gisteren met een 10 foot hengel eens geprobeerd (lijn ongeveer hengellengte). Op niet te breed water leg je de streamer mooi tegen de overkant en komt ie gelijk mooi naar je toe dwarrelen. Drillen is ook geen probleem (ze kunnen toch niet verder dan de overkant, je kan evt meelopen bij een dikke bak).

The only difference between men and boys is the price of their toys.

hendri


Rossie69

we kunnen ook een panlat tour gaan houden

::delete::

HappyFisherman

Tenkara op zalm gebeurt toch ook al? Waarom dan niet op snoek in een poldersloot...
Ik verbaas mij er, met monitoren, elke keer weer over hoe dicht de snoek in (soms echt letterlijk in) een slootkant kan zitten (en dat zijn echt niet alleen maar de kleintjes!). Wel gaaf zo'n aanbeet vlak voor je voeten ;D
Vliegvissen is bevlogen vissen...

HappyFisherman

Had ik zondag nog op een droge streamer, beessie was niet heel groot, maar ik schrok me een hoedje (netjes gezegd :) )
Vliegvissen is bevlogen vissen...

Jaspero

Wat een weer bah bah..
Hier zat vandaag helaas niets in/onder het kantje, ook niet aan de overkant trouwens.
Toen ik van de kou de knopen niet meer uit de leader kreeg heb ik er maar de brui aan gegeven.

Gert

Vandaag - op de valreep van de zomertijd - toch nog een snoek weten te scoren op een dubbele zonker.
Laat de winter maar komen!



Groet,
Gert

Gerrit72


En laat een foto van die streamer maar komen in Binden we nog andere snoekstreamers dan de Ep?

Ben benieuwd! ;D


Mooie snoek Gert, Gefeliciteerd! ::goodjob::
The only difference between men and boys is the price of their toys.

Gert

Die streamer had ik niet zelf gebonden Gerrit; is er eentje uit een swap van een paar jaar geleden. Weet niet wie die gebonden had. Zal eens in het archief moeten kijken of dat nog terug te vinden is. Maar diegene: bedankt in ieder geval ::top::
Ik kan me wel herinneren dat ik met een andere streamer uit die swap ook snoek gevangen had - en die was door Maurice gebonden.

hendri

ok gert, je ben iedergeval van de nul af. nu nog ff in de herhaling bij de snoektour!! ::goodjob::