Welkom Hans-oet-remunj

Started by Vliegvissers.nl Team, November 24, 2011, 20:28:51

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Vliegvissers.nl Team

Hallo Hans-oet-remunj welkom op Vliegvissers.nl !
Veel plezier hier toegewenst.  :D

Lees voor alle zekerheid alsjeblieft dit topic door zodat je op de hoogte bent van de 'netiquette' die we hier hanteren.

We zouden het ook zeer op prijs stellen wanneer je jezelf hier voorstelt (of minstens een aantal informatieve velden in je profiel zou willen invullen)


Sieger

Welkom Hans veel plezier hier...!


Sieger

forel


Jan Muisers


Welkom Hans en veel plezier toe gewenst.

Jan, getrouwd met un vrouw oet zjwame (en zelluf vanne ruiver) ;)

Sieger

Hans weet niet of je het al gezien hebt, maar op 21 januari is er een Binddag voor forumleden... Denk dat Limburg inmiddels wel een busje vol kan krijgen...

Jan M., Sjo, Gunther, Raymond... Alee komen jullie ook ???

Vliegvissers.nl-Binddag... 21 januari 2012 in Apeldoorn


Sieger

A{b}r{a}xa{s}

Welkom op Vliegvissers.nl Hans,
veel plezier hier toegewenst

Hans-oet-remunj

Hallo allemaal... :)

FF voorstellen dus... Zal vanavond proberen iets aan mijn profiel te doen.... druk druk...

Nu even heel kort dus,  In a nutshell (for time beeing): vliegvis meer dan 25 jaar vrijwel alleen op stromend water, liefst op natuurlijke vis bestanden. (op ene klassieke forellenput zul je me niet gauw tegekomen dus, maar voor OVM maak ik wel een uitzondering)

Woonachtig in midden limburg. Inzet gebied : grensmaas - eifel - alpen - scandinavie - siberie - nieuw zeeland - patagonie - en nu weer grensmaas .... dus van nogal wat stromend water marken halfthuis.

Van serpeling tot zalm zullen we maar zeggen. Heb het ooit in noorwegen geleerd en het virus blijkt hardnekkiger dan ooit. Maar dat zal velen niet vreemd zijn.....  Verder tijdje actief geweest in ww kayakken. Momenteel vis ik geregeld met kayak. die is inmiddels omgebouwd tot visplatform... In het verleden ook van een degelijke combi met mountain bike gedaan .... Vliegjes binden hoort er natuurlijk ook bij, wel voor praktisch gebruik, niet voor de doos..

En waar  ik nu helemaaaaal geen biet van af weet: bv vliegvissen op polder water, meren of forellen putten....... Of vliegvissen op snoek of roofblei (nog niet aan toegekomen)


zo..en nu weer snel aan het werk.....


Rossie69

 ;D

Welkom Hans

uh is bijna net als stromend water hoor polder vissen roofblei enz hahaha.

veel plezier

Hans-oet-remunj

#jan van oppe ruiver

Ha Jan det is waal toevallig, ich woan noe in Remunj, mer bun geboare en getoge in zjwame !

marc

veel plezier Hans op de gezelligste site van het www
virus zit er al goed in merk ik ,zal alleen maar erger toeslaan door hier aan dit forum mee te werken .
niet blijven zitten met een vraag ,gewoon op forum gooien en in de korste keren krijg je meer info dan je ooit kon verwachten .
is er hier altijd wel ergens ene die raad weet  :) :)
grt kleine belg