Fly Tying Classes.

Started by Johan, October 06, 2012, 16:34:54

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

maurice

::bbq:: ::proost:: ::proost::

vliegvisgek

zal effe maatje mailen dacht dat je vol zat
;D ;D ;D

Johan

Klopt zaten ook vol, maar 1 persoon heeft afgemeld vandaar.

Johan

vliegvisgek

Quote from: Johan on February 01, 2013, 15:08:35
Klopt zaten ook vol, maar 1 persoon heeft afgemeld vandaar.

Johan

oke hoor het straks als die komt sms ik je johan tot morgen :D :D

HappyFisherman

Praat die vriend net zoveel als jij Jeroen? Dan bind ik met foam eerst ff een paar oordopjes HAHA!!!
Vliegvissen is bevlogen vissen...

Wilco

morgen neem ik wel wat groene OUEREPRUPPEN mee. Dan hoef je ze zelf niet te maken  :D

vliegvisgek

happy en wilco ik ben de rust hem zelfe bij deze persoon die is knetter gek echt knetter
zul je morgen wel zien neem maar oordoppen mee  ::slaugh:: ::slaugh:: ::slaugh:: ::slaugh:: ::slaugh:: ::slaugh:: ::slaugh:: ::slaugh:: ::slaugh:: ::slaugh:: ::slaugh:: ::lach:: ::lach:: ::lach:: ::lach:: ::lach:: ::lach:: ::lach::

Johan

wordt nog een hele uitdaging om dit zooitje morgen in het gereel te houden ;D 8) ::hulp::

Wilco

dat gaat je niet lukken ::meppen:: ::meppen:: ::meppen:: ::hellno:: ::shutup:: ::slaugh::

vliegvisgek

meester johan ik moet plassen hahahahaahah word leuke dag komt goed en leerzaam  ::goodjob:: ::goodjob:: ::goodjob::

vliegvisgek

johan en andre (jordy) 

dank jullie wel voor de top dag veel geleerd en al met al top alles tot in de nopjes geregeld echt mannen petje af
volgende keer ben ik er zekers weer bij en onderling was ook erg gezellie nogmaals top  ::goodjob:: ::goodjob:: ::goodjob:: ::goodjob:: ::goodjob::




vr gr jeroen en neefje stephan ;D ;D ;D ;D

HappyFisherman

 ::agree::

Niet teveel reclame maken voor de volgende keer Johan, want anders zit die me te snel vol.
Vliegvissen is bevlogen vissen...

Johan

Bedankt mannen,

wij vonden het top om te doen en hebben ook enorm genoten ;D

Johan

HappyFisherman

Vanmiddag al aangegeven, maar ik vond de laagdrempeligheid top! Geen vraag teveel, alles superhelder uitgelegd omdat je er bijna bovenop zit en André of Johan rondliep om te helpen. Iedereen met hetzelfde materiaal aan het werk en toch nog wat verschil in vliegen. Met het cluppie van vandaag hadden we dikke mazzel, want het was beregezellig :)

Als ik het kan redden ben ik er de volgende keer weer.
Vliegvissen is bevlogen vissen...

drefter

Het was zeker voor herhaling vatbaar heb het naar mijn zin gehad.
Hoop op vervolg.

Gr Martin

Ps bedankt mannen

Wilco

Ik heb mij vandaag uitermate vermaakt. Het is mooi om te zien dat bij diverse deelnemers het niveau op een hoger leavel is getild waardoor ze nog enthousiaster hun hobby beleven. Dat is mede te danken aan de goede uitleg van Andre, Johan en Jordy. Heren super bedankt en als het aan mij ligt komt er een volgen keer.
            ::bravoo:: ::bravoo:: ::bravoo:: ::bravoo:: ::bravoo:: ::bravoo:: ::bravoo::

Jh

Ik sluit mij graag bij de vorige schrijvers aan. Een gezellige maar vooral leerzame dag, die wat mij betreft een vervolg krijgt na de zomer om ons beter toe te leggen op nimfen.

Johan

Mannen,

Bedankt voor de Complimenten we krijgen er rode wangentjes van, maar jullie hebben hier ook keihard aan mee gedaan om er een geslaagde dag van te maken.
We zijn wel heel blij dat het doel van de workshop behaald is, de cursisten proberen echt iets te leren. Aan de reacties te lezen is dat aardig gelukt :D
Wij gaan ons beraden over een vervolg, Ninphen is inderdaad een mooi thema daar voor.

Jullie horen er nog wel meer van 8)

André, Jordy en Johan