Midweekje Kyll 10 tm 13 okt

Started by Koen, September 23, 2011, 18:28:03

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Koen

ja inderdaad. ik hoop dat het nog ff gaat regenen daar.

Koen

zo, de vergunning is binnen, nog wat bugjes gehaald, nipmphjes hadden ze niet meer. tijd om het zelf te leren maken. 3 leaders en nog wat tippet. nu hoef ik alleen nog maar te wachten :P

Koen

ah ok, jammer anders had ik je daar ff kunnen ontmoeten :)

Koen

hahaha, ja dat kan, maar moet helaas nog andere dingen doen. nieuwe achterband voor mijn motor regelen :( zit een spijker in.

maar wellicht dat we nog kunnen vissen volgende week. wanneer hebben jullie een meeting bij OVM?

Koen

hmm het lijkt er op dat ze de komende dagen tm dinsdag regen verwachten. (lichte tot matige regenval) iemand een idee hoe die rivier er uit gaat zien? neem aan als het 1 bruine modderstroom wordt ik het vissen wel kan vergeten.

Koen

ah kijk, daar hoopte ik al op :) nog 5 nachtjes slapen :P dan wordt het vissen geblazen. jammer dat de dagen zo kort worden, wordt savonds niet echt mee vissen.

Koen

Quote from: speycast on October 04, 2011, 19:23:53
dagen kort   van 7 tot 7 vissen is nogal een tijd vind ik    gelukkig sta ik zaterdag ook met de kloten in de kyll

ja, maar van 8 tot 16.30 bevind ik me op mijn werk :P kan dus nog wel een uurtje of 2 na mijn werk. ben benieuwd hoe het je afgaat zaterdag. wat voor beestjes neem je mee? kreeg de tip van http://www.pnsflyfishing.be/index.html om met kleine klinkhammers aan de gang te gaan.

Koen


Koen

haha. daar heb ik geen last van en mijn vismaatje heeft vrijstelling van moeders de vrouw gekregen. voor ons worden het 4 dagen vissen totdat we er bij neervallen :) en hopelijk veel vangen :P

Koen

cool. thx voor de info. maar goed dat ik gister nog een hele lading nymphen heb ingeslaan :)

Koen

Quote from: speycast on October 04, 2011, 19:54:38
koen gelijk onder de brug te water gaan liefst linkerkant vanaf parkeerplaats   en dan met kleine tungsten links en rechts van de fontein vissen

stukje verder ligt een lange plaat steen in het water daar lekker rustig langs de rand (diep) afvissen met nimphen tungsten puntvlieg 14 dan droper 14 dan dropper 18    deze 50 tot 75 uit elkaar

daarna kom je een kleine stroomversnelling tegen daar zeker je 3 nimphen te water en heel rustig uit vissen  punt vlieg mag nu 12 met 3.0mm tungsten zijn

laatste stuk  van de foto van rob lekker met roze nimphen vissen  vlagzalm zat daar

je zegt, 3 nymphen, hoe knoop je die er aan?

harlin

M.V.G. Harry/Harlin
   FF-LEKKER-KLOOIEN

Koen


Herman

Let wel op de controleurs........... niet overal is het toegestaan om met meerdere vliegen tegelijk te vissen.........
Als je dat doet wat je altijd al deed, gaat gebeuren wat er altijd gebeurde..

Koen

ik kan morgen mij  jack ophalen bij het afhaal punt. enige wat ik dan nog mis is mijn duitsche visch vergunning. heb nog 2 dagen :P mocht ik um niet hebben zaterdag dan haal ik gewoon een 1 jarige bij het stadhuisch :)

harlin

Quote from: speycast on October 04, 2011, 22:56:53
ach ik kan totaal geen duits dus hoe kan ik het dan weten  je dom voordoen en houden komt het altijd goed
Doet me er aan herinneren dat ik ook nog een duitse "vertragings"topic moet plaatsen.  ;D
M.V.G. Harry/Harlin
   FF-LEKKER-KLOOIEN

harlin

nee, moet nog een vakantie verslag maken van Duitsland.
Had het wat druk met de avondsessies en wat andere dingen.
Nu het weer donkerder wordt kan ik er (bijna) weer aan beginnen.
M.V.G. Harry/Harlin
   FF-LEKKER-KLOOIEN

Rossie69

nou zeg dat wel voor je het door hebt is het weer donker.

ben zeer benieuwd naar die mooie verhaaltjes van jullie

Koen

met lichte regen valt er toch wel te vissen?

heb mijn raptor jack binnen, nu alleen nog de vergunning :P

Koen

en mijn vergunning is ook binnen  ;D camera opgeladen en de tas gepakt. nu nog wachten tot morgen  8) voel me net een klein kind een dag voor zijn verjaardag  ;D

Rossie69

hahah kriebels in je buik ja ;)

ja heb ik ook telkens als ik naar een dag vissen uit kijk.

succes en vang ze Koen.


BV

Koen ,
neem genoeg verzwaarde nymfjes mee , dan vang je zelfs bij regen daar nog mooie vis.

Veel plezier


Koen

Ik heb me daar op voorbereid en nog wat loodhageltjes mochten ze niet zwaar genoeg zijn :)

A{b}r{a}xa{s}

succes Koen,
als het water bruin is/wordt, probeer dan vooral de kantjes uit te vissen.

Koen

Thx allen,

vanochtend alles ingepakt. volgens mij heb ik alles  ;D