Waadpak voor XL-vliegvissers

Started by DocSalmo, January 13, 2014, 09:22:12

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

DocSalmo

Op de beurs in Charleroi heb ik verschillende waadpakken gepast, maar er was er niet één bij die wat mij betreft lang genoeg was.  Vision kwam het dichtst in de buurt. Er was waarschijnlijk maar 1 merk aanwezig dat echt het ideale maatpak voor mij kon bezorgen: Simms.  De vertegenwoordiger van Simms in Europa deed dat super, maar toen hij over de prijzen begon, moest ik bijna naar adem happen.  Hij noemde bedragen tussen de 799 en 950 euro...

Op de beurs kwam ik ook Koen De Schepper tegen.  Hij is een gekende Belgische wedstrijdvisser.  Koen is nog een paar cm groter als ik en enkele kilo's dunner.  Dus die heeft hetzelfde "probleem".  Hij heeft een waadpak van Kinetic (zie mijn post hierboven) en hij is daar héél tevreden over. 

Als de Large-Long Kinetic waadpakken terug op voorraad zijn bij AHOY in Rotterdam, dan ga ik direct naar daar  8)

Hans-oet-remunj

Hmm..zo te horen blijft het dus toch vrij lastig allemaal .....

Tja in een volgend leven qua beenlengte dan toch maar reincarneren binnen de 3 Sigma waarde ?  ;)

sietzedevisser

Ben heel benieuwd naar dat kinetic pak. Misschien ook een optie voor mij. Zit nu zelf aan een guideline of vision pak te denken maar die zijn al gelijk 250 zonder schoenen. Ben alleen bang dat de schoenen mij niet gaan passen.