Humor, fun & 'onzin'

Started by A{b}r{a}xa{s}, May 27, 2011, 06:49:13

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

A{b}r{a}xa{s}

Via deze weg wil ik jullie vragen om iets selectiever te zijn met het starten van 'fun'-topics vol (overigens doorgaans best leuke :) ) humor-onderwerpen.
Ik heb het idee dat er de laatste tijd meer en meer topics geopend worden met 'losse flodders', die helemaal niets met vliegvissen te maken hebben.
Dat betekent niet dat humor, fun, en dollen, niet meer zou kunnen...want dat bepaald voor een aanzienlijk deel ook juist de gemoedelijke sfeer op het forum.
Maar naar mijn mening is het soms een beetje 'te veel van het goede'.....
Ik heb hier ook al wat berichtjes over ontvangen.
Serieuze topics worden soms binnen een paar berichtjes omgetoverd in een 'fun-topic', waardoor de serieuze lezers afhaken om die topics nog te lezen.
Laten we daarom met z'n allen proberen om serieuze topics, serieus en informatief te houden en niet voor elke 'scheet en zucht' een nieuw 'fun-topic' te openen.
Door de humor berichten in een beperkt aantal topics te 'verzamelen' blijft het dan hopelijk voor iedereen, ook de meer serieuze bezoekers, leuk om het forum te lezen en te bezoeken.


Troutbuster

Helemaal gelijk Bas!!
Je kent me intussen en je hebt reeds mogen genieten van de inmiddels beruchte Tight Lines humor met een hoofdletter H.
Betekent niet dat het altijd lang lever de lol kan en hoeft te zijn natuurlijk en daarom vind ik dat je groot gelijk hebt om deze oproep te plaatsen want idd. veel topics worden te vaak, te snel veranderd in een bak gein.
Wel leuk soms, maar vaak gaat de kern van de topic verloren daardoor en dat is zonde!!

Ik sluit me daarom volmondig bij je oproep aan.

Gr.

Jan

(ps. vang ze dit weekend Bas!!)
"Petri Heil"


Rossie69

nou ben ik zo klaar,kan ik beter hier lid van worden.

ow dr zijn weer zere neus dienders op forum.

maar mijn sorry.

:'(

maurice

#3
 :o

:-X
::bbq:: ::proost:: ::proost::

weerwolf

Oke, oke ik ben ook schuldig, dat de serieusheid van topic soms hard minder wordt is een feit en idd soms jammer bij serieuze discussies. Het is denk ik ook moeilijk om de balans te vinden/hebben/houden tussen informatief zijn en de "sfeer"/charme  te(be)houden.

Als we het over leebaarheid van het forum hebben dan gaan de onderschriften en plaatjes bij de onderschriften ook ten koste van de leesbaarheid!, maar een probleem vindt ik het niet.
Als iedereen was zoals ik moest zijn, was de wereld perfect.

Rossie69

zal proberen me te gedragen :)

eerlijk toegeven,ja klopt ook wel.
soms weet je niet meer waar het topic over gaat.

aha jij dus wel he Harigrotkreng

peter

moet een beetje kunne af en toe toch
Peter

2012 
platwaffels. 6.

2011
Platwaffels. 3.

2010
Platwaffels. 10. pr 81cm

Rossie69

 :P recht zo die gaat,en anders maar niet.


DMeijer

Vliegbomen is een serieuze zaak ...


Rossie69

moet ik je helemaal gelijk in geven Dick

zelfs op de Ronde bleek lukt het hahaha.

vliegvisgek

moet ook niet te sieriuus worden hier henk dus ga gewoon door zoals je bent  anders is het ook saai toch :P

Inderk

Voor onzin hebben we toch al een apart plekkie voor op dit forum?

Maar ik kan het wel begrijpen.
"Zodra vliegvissen wetenschap wordt,  ga je minder vangen "

Groet'n
Ind{k}er{k}mit


Rossie69

onzin op die topics ja gelijk heb je.

of wij ;)

serieus echt echtwaar.