Visvakantie Noorwegen/Zweden?? Niet doen!!! deel 1

Started by sjoerd, October 13, 2013, 22:16:42

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

sjoerd

Dit jaar wilden we op vakantie naar Zweden en Noorwegen. Daar kun je immers leuk vissen en je hebt er mooie natuur had ik gelezen..
Ik  wilde er graag naartoe    om op wilde forel te  vissen want dat kon je daar mooi doen, volgens de folders, maar dat viel tegen zeg, ......
Dus beste forummers , ga nooit die kant op want het is echt helemaal niks. Ik zal dat aan de hand van wat plaatjes duidelijk maken,



1.We hadden een huisje willen huren aan zee  in Noorwegen en na lang zoeken op het internet, konden ze ons dit aanbieden.
Nou ja het lag wel mooi aan zee maar we hebben er toch maar vanaf gezien.

2Dan maar met de caravan die kant op. Nou ja dat was ook helemaal niks, we stonden meestal op overvolle campings zoals hier



3 En  altijd kon je alleen maar een plekje aan het water vinden en dan had je dit uitzicht als je binnen zat.
Nooit eens een gezellig uitzicht op de kantine of zo.




4Had je eindelijk een aardig plekje gevonden, bleek dat we vlak bij een waterval stonden. Man, man wat een kabaal.



5Denk  je een leuk stekkie te hebben gevonden om even een lijntje te trekken,
heb je daar van die achterlijke beesten die je stek verpesten


6 Of je had van die stekken, daar kon je niet eens bij het water komen, bah waardeloos hoor!



7.Maar uiteindelijk konden we toch met de kajak de fjord op om rustig te vissen.
Nee hé  komen er ineens haaien omhoog. Jullie begrijpen wel wij als  een speer naar de oever peddelen. Phhhh!!!.



8,Wil  je rustig een lijntje strekken in een leuk riviertje, blijkt dat je de overkant  amper kunt zien.



9.Nouja, krijg je een leuke aanbeet op je droge vlieg, blijkt er geen forel aan de lijn te zitten maar zo'n witvisje.
Dat is ook niks.




10.  Een leuke boswandeling maken? Je komt alleen maar van die rare herten tegen.




11. Oja, niet alleen in het bos zie je ze , maar ook steken die sukkels zomaar de weg over!




12.  Ook zo belachelijk. Stijgende vissen in de zee. Gelet op de meeuw zijn het wel aardige vissen , dat dan wel weer.




13. Sta je in een forellenmeer te vissen, wat denk je? Zwemmen er allemaal baarzen   voor je voeten .




14.  Je moest je eigen eten bijelkaar scharrelen, stond in de folders, Gelukkig ving ik regenboogforellen
en vonden we de nodige  cantharellen.


http://www.vliegvissers.com/SMForum/Smileys/default/smiley.gif

15. En zelfs onze jam moesten we zelf maar zien te maken, dus bosbessen, frambozen,
en  moerasbramen plukken en tot jam verwerken.



Sjoerd

wordt vervolgd...................

Vliegvissers.nl

smile...dat belooft nog wat :)
begin leest al wel lekker weg Sjoerd !


weerwolf

tjsa sjoerd vakantie is niet wat. je kan beter doorwerken dan heb je al die ellende niet en je bespaard je heel wat geld  ::agree::

Als iedereen was zoals ik moest zijn, was de wereld perfect.

Gerrit72




Sjoerd, ik heb medelijden, je hebt een zware vakantie gehad   ::lach::
Ben zeer benieuwd naar het vervolg.........wat een geweldig visgebied!
The only difference between men and boys is the price of their toys.

Jan Damman

Dit is geen vakantie die ik zou plannen Sjoerd, lijkt mij helemaal niets.

GEWELDIG wat een plaatjes!! ::rofl::
Mvrgr   Jan.

A bad day fishin' beats a good day workin'.

Bert J.

Nee, daar zul je me ook niet snel zien. Niks aan!
Mooie platen Sjoerd!
The older we get, the more we feel that the enjoyment of the moment is a state of grace, a golden gift

Plantje

Inderdaad zeg! Wat moet dat een domper geweest zijn! Daar gaan je zuur verdiende centjes! :(

Jan_Smeijers

Bah bah bah wat een ellende... Sjoerd thx voor het waarschuwen, denk dat ik weekje centerparcs ga boeken
Gr. Jan


Heintje Davids

De enige reden dat ik ieder jaar op vakantie ga is om me weer eens flink te ergeren en te storen aan de omgeving. En Sjoerd levert het bewijs: Noorwegen en Zweden, betere plekken om het NIET naar je zin te hebben zijn er niet, dus ook volgend jaar weer die kant op. Ik verheug me er nu al NIET op!

Beertje

If flyfishing were a sin, I'de be the devil's right hand man.


chris33

De titel zal wel sarcasme zijn, maar enorm mooie platen!

Met kerst ga ik die kant op, een weekje. Maar dan zal het wel geen vissen worden ivm weer.

Gr, Christian

HappyFisherman

Het is dat de drank er zo goedkoop is, maar anders zou je  er toch nooit weer naar toe gaan!
Vliegvissen is bevlogen vissen...

Heintje Davids

Eigenlijk is alles daar super-goedkoop maar vooral de drank en tabak :)

johannes

Prachtig sjoert nu weet ik waarom ik er nooit zou willen wonen....


ben

Tjonge jonge eindelijk een waardevol verslag sinds tijden op dit saaie Forum!!!! ::goodjob:: ::blabla:: ::blabla:: ::blabla:: ::hulp:: ::hulp:: ::hulp::

Gert

Ik denk dat je er gewoon op de verkeerde tijd van het jaar was Sjoerd.
Wij waren er vorig jaar in juni, en dan is het allemaal een stuk aangenamer. Op zo'n moment heb je ook heeeelemaal geen behoefte aan een alcoholische versnapering  :o



Groet,
Gert

Lars

Stuk voor stuk prachtige foto's, vooral die met die koeien.

Arie de Vries

Groet, Arie

aalbrecht

ik vind het ook niks staat zeker niet bij mijn favorieten .ben er ook nog nooooit geweest mag ik liegen :-*
vliegvissen is een passie

Woen

En niet te vergeten dat lawaai dat die langbenige beesten maken, ook 's nachts. Je doet geen oog dicht daar!