Forumdag 2017 Baggelhuizen

Started by Inderk, February 04, 2017, 21:01:37

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Rossie69


peter

Peter

2012 
platwaffels. 6.

2011
Platwaffels. 3.

2010
Platwaffels. 10. pr 81cm

JB

Was weer een gezellige dag met de op dit soort forumdagen vertrouwde gezichten  ;D
En ja, ook nog leuk gevangen  ::rij::
Een dag niet gevist is een dag zonder ergenis (vlieg aan de bodem, vlieg in een boom, vis verspeelt en mijn favoriet NIETS GEVANGEN)

PdH

Ik heb het prima naar mijn zin gehad. Mooie plas water. Henk, bedankt voor de organisatie.
1 gevangen, 5 gelost. Vooral het laatste uurt stond ik in het goede hoekje. Kom graag  nog eens terug.
grtn, Peter.

Marco B

Henk, bedankt voor het organiseren en uiteraard ook dank aan je mede gastheer (sorry, ben je naam vergeten).
Leuke dag gehad met onverwacht mooi weer en een aantal forse en vooral sterke forellen.
Volgend jaar opnieuw?
Volg je slechts de kudde, dan loop je altijd door de stront!

Scaramouche

Het was een eind rijden om helemaal niks te vangen (slechts 1 keer een voorzichtig rukje gevoeld  ::hulp::), MAAR: toch goed naar mijn zin gehad, en het spreekwoord 'volgende keer beter' gaat nu voor mij zeker op.

Dank voor het organiseren en ik kom er zeker snel nog een keer terug .

Frank
Liever 1 vis aan de haak, dan de lucht van 10

sleutien

Prima visdag, mooi viswater met veel en sterke forellen die zich niet gemakkelijk lieten foppen op 4 na. Zelfs het weer viel mee. Bedankt voor de organistie!!


Gerrit

Jan Damman

Henk bedankt voor de organisatie, Arie voor de vroege ontvangst en deelnemers bedankt voor de gezeligheid,

3e weekend maart 2018 staat al genoteerd  ;D
Mvrgr   Jan.

A bad day fishin' beats a good day workin'.

Koen

Twas gezellig, en goed gevangen, volgend jaar weer  ::agree::

Rossie69

mooie opkomst.
vele nieuwe gezichten top jongs.

Henk niet bedankt voor het niet organiseren.

Was een mooie dag , zit vis zat.
sterke vis grote ook nog eens mooie vijver en mooie locatie.
Baggelhuizen nr 1

oja balletje eten doet wonderen.


Chaisedieu

Mooie dag. Mijn eerste forum activiteit buiten dit medium om. Niks gevangen, maar vorige week dinsdag voor gevist en 6 knoeperds weten te vangen. Uitstekende organisatie en lekkere bal.

Cheers, Marten

markpiet

Potverdorie.
Ik kon er niet bij zijn en hoopte natuurlijk dat de hele dag verregend was, niemand iets kon vangen en dat de ballen niet te eten waren. En dat allemaal omdat ik gewoon jaloers ben. ;)
Gelukkig voor jullie bleek dat allemaal niet zo te zijn. Volgens mij toch redelijk weer, smaakte de ballen weer heerlijk en werd er door menigeen wel wat gevangen. En Arie die in alle vroegte de forellen al toefluisterde om maar goed te bijten. Wat wil je nog meer.

In de herfstvakantie zit ik een weekend in Grolloo. volgens mij is dat in de buurt. kan ik mooi de forumdag eens herkansen.
groeten van Mark
><((((0>

Arie de Vries

Vanuit Grollo bijna op de fiets te doen Mark, dus zeker komen!!
Groet, Arie

Dicktrout

mensen, ik vond het reuzegezellig.

Het was merkbaar (minder luid)rustiger, dat Wilco er niet bij was.

Helaas heb ik niks mogen vangen. Wel een aantal missers.

Kermit, heel erg bedankt voor het organiseren. En jammer dat Ron de Jonge er niet bij kon zijn.
Maar belofte maakt schuld, ik heb jullie een handje geholpen met schoonmaken.

Waar kan ik mij inschrijven voor de volgende keer .....

Inderk

Quote from: markpiet on March 20, 2017, 10:29:20
Potverdorie.
Ik kon er niet bij zijn en hoopte natuurlijk dat de hele dag verregend was, niemand iets kon vangen en dat de ballen niet te eten waren. En dat allemaal omdat ik gewoon jaloers ben. ;)
Gelukkig voor jullie bleek dat allemaal niet zo te zijn. Volgens mij toch redelijk weer, smaakte de ballen weer heerlijk en werd er door menigeen wel wat gevangen. En Arie die in alle vroegte de forellen al toefluisterde om maar goed te bijten. Wat wil je nog meer.

In de herfstvakantie zit ik een weekend in Grolloo. volgens mij is dat in de buurt. kan ik mooi de forumdag eens herkansen.
Laat maar even weten wanneer je er bent.
Misschien kunnen we samen even de herkansing meemaken
"Zodra vliegvissen wetenschap wordt,  ga je minder vangen "

Groet'n
Ind{k}er{k}mit


markpiet

Ik zal het laten weten Henk.
groeten van Mark
><((((0>