Eindejaarsswap 2016

Started by sjo, November 10, 2016, 14:07:36

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

Inderk

zit in de planning, maar had wat tegenslag.
Ik ga deze week aan het binden.

Ik zou graag het adres willen ontvangen via PB waar de vliegen naar toe gestuurd moeten worden
"Zodra vliegvissen wetenschap wordt,  ga je minder vangen "

Groet'n
Ind{k}er{k}mit


Scaramouche

Ik heb de mijne bijna klaar, vanavond maak ik de laatste twee en dan gaan ze op de post.
Liever 1 vis aan de haak, dan de lucht van 10

sjo

Alles binnen, met dien verstande dat ik dacht dat Herman ook mee deed, maar daar heb ik nog niets van ontvangen. Herman kennende zal hij snel reageren. Daarna ga ik verdelen.
::zucht:: ::muur:: ::shutup::
Let the fly be with you....

Herman

Ok, wist niet dat ik meedeed...
Ff checken morgen ok?
Als je dat doet wat je altijd al deed, gaat gebeuren wat er altijd gebeurde..

Herman

Ik heb je adres niet meer Sjo..
Morgen heb ik 6 vliegen klaar.
Als je dat doet wat je altijd al deed, gaat gebeuren wat er altijd gebeurde..

sjo

#30
Sjo, ik heb even je adres weggehaald en naar Herman gestuurd. Het lijkt me niet handig om adressen op een openbaar forum te zetten
Let the fly be with you....

Herman

Vliegen van t weekeind op de bus gedaan.
Sorry voor t late inzenden, ik wist niet dat ik meedeed  8)
Als je dat doet wat je altijd al deed, gaat gebeuren wat er altijd gebeurde..

sjo

Iemand moet toch de standaard hoog houden Herman!
Let the fly be with you....

sjo

Alle vliegen zijn binnen. kan iemand mij leren hoe ik foto's kan plaatsen? Alle hulp is welkom.
Let the fly be with you....

pierre

@Sjo, foto's uploaden in bijvoorbeeld tinypics of photobucket. Na het uploaden kun je daar een IMG- of URL- link kopieren (ik gebruik altijd de IMG-link voor fora) en deze link kun je dan weer plakken in je posting die je hier op het forum gaat plaatsen.
Mmmm, in woorden is het lastiger uitleggen ..... als je het eenmaal gedaan hebt spreekt het voor zich.
De zoekfunctie hier zal je ook wel eea aan info opleveren, en waarschijnlijk duidelijker dan wat ik nu uitleg ... ;)

Succes. Ben benieuwd naar de bindsels  :)

Scaramouche

Quote from: sjo on January 24, 2017, 23:36:23
Alle vliegen zijn binnen. kan iemand mij leren hoe ik foto's kan plaatsen? Alle hulp is welkom.

Als je ze op een online site hebt gezet, dan kun je een link naar de foto kopieren. Als je dan  doet, staat de foto in het topic.

Als het niet lukt kun je mij ook de foto's mailen, dan zet ik ze wel in dit topic.

Frank
Liever 1 vis aan de haak, dan de lucht van 10

sjo

Vliegen staan in Photobucket. Deze was voor windows 10 niet beschikbaar. Via een omweggetje toch in het programma gekomen. Jezus wat is dat traag zeg. moet ik toch wat anders proberen. En om de haverklap reclame,  ::zucht:: ....

De hardware gaat morgen op de post. Ik maak een aparte post aan voor de foto's. Herman bedankt voor de extra's, Mooi spul hoor!
::houdoe::
Sjo
Let the fly be with you....

sjo

Quote from: Scaramouche on January 25, 2017, 08:55:08
Als je ze op een online site hebt gezet, dan kun je een link naar de foto kopieren. Als je dan  doet, staat de foto in het topic.

Als het niet lukt kun je mij ook de foto's mailen, dan zet ik ze wel in dit topic.

Frank

lukt me dus niet, wat is je e-mailadres Frank?
Let the fly be with you....

sjo

Alle vliegjes zijn verdeeld. De foto's kon ik niet plaatsen. Die heb ik nu naar Scaramouche gestuurd. Ik hoop dat dat dat lukt want er is weer zeer fraai gebonden.

Tijd voor een nieuwe swap? Of eventjes niet?
Please let me know! Herman doet ook weer mee ;)

Groetjes
Sjo
Let the fly be with you....

Scaramouche

Foto's heb ik hier geplaatst:
Re: Foto's eindejaarsswap 2016

En bij een volgende swap doe ik weer mee. Lente is niet heel ver weg meer. Emerger-swap misschien?  :)
Liever 1 vis aan de haak, dan de lucht van 10

Chaisedieu

Ik wil wel weer mee doen met een swap

Inderk

Ik heb hele mooie Tubes ontvangen!
Top! heb ik weer inspiratie om daar ook mee aan de bak te gaan!

Mijn dank is weer groots!
"Zodra vliegvissen wetenschap wordt,  ga je minder vangen "

Groet'n
Ind{k}er{k}mit


Chaisedieu

Envelop met prachtige droge vliegjes. Van klein tot mini. Bult'n mooi!

Cheers, Marten

JEVDE

Ik heb eigenlijk nog nooit meegedaan aan een swap. Bind nog niet zo lang. Houdt het gewoon in dat iedereen voor een ander wat vliegen bindt en opstuurt? Best leuk om eens mee te doen als het binnenkort weer eens plaatsvindt.

Herman

Ik zal volgende week n nieuwe swap openen.
Zal dan de regeltjes er ook bij doen.
Meestal 10 dezelfde vliegen binden en insturen. Krijg je er 10 verschillende weer terug.
Als je dat doet wat je altijd al deed, gaat gebeuren wat er altijd gebeurde..

sjo

Dat idee van een emergerswap lijkt me wel leuk Herman. Naast soft hackled wets vis ik er heel graag mee.

Sjo
Let the fly be with you....