camping voor 2014

Started by eddy, October 13, 2013, 13:33:37

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

eddy

omdat het vandaag toch k.. weer is, alvast maar oriënteren voor de vakantie van 2014.
afgelopen jaar heerlijk in de Franse Jura op de camping gestaan, aankomend jaar gaan we de pijlen richten op Oostenrijk.
Wie weet er een leuke camping?
we gaan met; ik zij de gek, mijn vrouw, onze dochter van dan 7 (zwembad zou fijn zijn) en onze Witte herder.
de voorkeur gaat uit naar vissen in een rivier, maar ook een mooi meer is prima.

alvast bedankt voor de rips.

groet eddy

greg

#1
Hoi Eddy,

Wat je zegt wat een pokkenweer!!!!!!!!!! Heb zelf ook een "Zwitserse" witte herder en mocht vanmorgen in dit weer met hem trainen :(, maar ja ben fanatiek met hem bezig en doe nu GG1 met hem.

Lekker belangrijk denk jij.........je wilt weten waar je met de family naar toe kan. Nou ik kan je een paar honderd kilometer verder dan Oostenrijk aanraden....... Slovenië.

Ben er zelf meerdere keren geweest en tis dat die kleine van mij te jong is (3mnd), anders had ik er in 2014 ook gezeten. Ik kan het je echt aanraden Slovenië, lekker goedkoop, zijn gek op honden, schitterend viswater ik denk in sommige wateren stukken goedkoper dan Oostenrijk en net zo mooi al dan niet mooier. Wij hebben op camping Sobec gezeten, maar camp Danica kan ik je ook wel aanbevelen.
Zit je dichter bij het meer van Bohinji. je kunt daar heerlijk zwemmen. Let wel op! Sommige stukken is het er betaald parkeren. Ik heb nog een stukje geschreven over een riviertje in die omgeving waar ik heb gevist. In een woord schitterend.............. de Radovna.

Mocht je nog vragen hebben PB me maar!

groet Gregory