Leuke camping in Oostenrijk??

Started by martijnhooijer, April 12, 2012, 14:42:23

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

martijnhooijer

Komende zomervakantie zijn we van plan om een weekje naar Oostenrijk te gaan voor we doorrijden naar Italië. Weet één van jullie een leuke camping voor een gezin met kinderen van 4 en 6, waar je heel vlakbij (of op de camping zelf) lekker een beetje kan vliegvissen?

dank voor de tips!

groet, Martijn

jur606

ben zelf geen oosterijk ganger,

hoe wij altijd een beetje zoeken, in ons geval Frankrijk (kijken welk gebied we willen zitten pakken google maps erbij,
zoemen in) En type bij zoeken campings, alle campings zullen rood stipje zijn en te selecteren van daaruit naar websites e.d.

hoop dat het help maar zo vinden wij wel eens hele leuke en interesante cmapings ook via vacansoleil e.d. kan je zoeken.

S6

drefter

Wat is vlakbij waar ik vorig jaar heb gezeten op de camping kon je na 25 km rijden super vissen.

Gr Martin

BV

Als het voor een paar dagen is kan je opteren voor een huisje.
Vorig jaar een super ervaring met Forellenhof in Gundersheim Oostenrijk (effe googlen).
De vakantiehuisuitbaters hebben een mooi zwembad en speeltuin voor de kids en een eigen deel van de rivier gepacht.
Meer en makkelijk vangbare vlagzalm kan ik me niet voorstellen , en dat op 100m van het huisje.
En voor een prijs die wel te doen is.

martijnhooijer

Die forellenhof ziet er inderdaad leuk uit voor een paar dagen. Dank voor de tips alvast. Maar als er nog meer lezers ideeën hebben....ik hoor ze graag!

groet Martijn