Baggelhuizen 14-04-2011

Started by forel, April 15, 2011, 15:35:27

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

forel

gisteren ff naar Baggelhuizen wezen vissen met 1 van onze club
veel forel zat boven in het water leuk gevangen en veel losschieters

http://www.youtube.com/watch?v=-fEvpvi0i8A  http://www.youtube.com/watch?v=QJTg38-Thmw
http://www.youtube.com/watch?v=rCJH0ne7c6E

Rossie69

Forel

gaaf hoor die filmpies.

2e mooi he dat jumpen.

gaat lekker he,op baggel.
waarop gevangen ?

toch vraag aan man met snor(grijs) :) waarom houd hij tijdens de dril de hengel zo raar vast ?

mogen wel meer van komen :) filmpjes

W3stland

Mooie filmpjes hoor alleen jammer dat het echte geluid is vervangen muziek, doet iedereen tegenwoordig echt jammer.
Hoor liever de slip of plons van de vis dan een of andere wannabe-gangster..
Verder vind ik het super dat je zulke fimpjes plaatst want het is heerlijk om naar te kijken  ;)
"A bad day's fishing is better than a good day at work."

forel

Rossie69

deze twee gebruikt wij op Baggelhuizen maatje 12 met een 3mm goud kop



ik vroeg me ook al af waar om hij de hengel  zo raar vast had  ( ik weet het niet ) maar als ik hem weer zie dan zal ik het is ff vragen .

Nick

mooi formaat forel.
geven mooie tegenstand, super met die filmpjes

gerrit

RON
::top:: meer heb ik hier niet op te zeggen

grrrrrrrrrrrrrrrrr gerrit
8) 8) 8)

HappyFisherman

Mooi man! Echt supergaaf als ze zo los zijn!
Vliegvissen is bevlogen vissen...

vliegvisgek

ja zekers mooi hoor en dat hij de hengel zo vast houd is denk ik voor zijn film carriere henk  ;D

DMeijer

Ga ik morgen weer naar toe! Komt er ook iemand filmen?

Ben best wel fotogeniek ;D , denk ik. 8)

HappyFisherman

Niet te dicht bij de bosjes gaan staan :D Voorntjes tellen niet hoor vind ik HAHA
Vliegvissen is bevlogen vissen...

Rossie69

toch wel rood he :)

niet voor de film Jeroen,dan denkt ie vast,dat de forel eerder binnen is ;)
maakt ook niks uit hahaha,hij heeft vis gevangen.

hendri

kijk dat zijn wel mooie forellen. wel gaaf hoor zo af en toe de filmcamera mee. toppie!

forel

hendri

ik had geen filmcamera  mee maar fototoestel en deze kan ook foto,s onder water nemen.

vliegvisgek

hoop dat ze morgen ook zo goed bijten want we gaan er heen met 4 vliegvissers  ;)

Inderk

Ik hoop er morgenmiddag rond een uur of 5 a 6 te zijn.
Hou rekening met het superbike gebeuren op het TT circuit.
Je kan dan niet afslag Assen Noord nemen en dan langs het verkeerspark en door Witten naar Baggelhuizen rijden.
Je kan het beste afslag Assen nemen (Bij van der Valk) voor de alternatieve route kijk maar even op het kaartje.

"Zodra vliegvissen wetenschap wordt,  ga je minder vangen "

Groet'n
Ind{k}er{k}mit


vliegvisgek

oke dank je maar we zijn er wel om 8 uur inderk en 5a6 uur zijn wij al weg maar goed we zien me kaar vast nog wel eerdaags op baggelhuisen ;) :P ::)

Hilco

Dus je mag ze ook gewoon terug gooien  :P

vliegvisgek

ja alleen de eerste moet je tegen betaling van 6 euro per kilo meenenem dus 800 grams vis kost dan 4,80 euro en de 4 euro van de ochtend of middag dus mooooooooiiiiiiiiiiiiii de andere 20 gooi je gewoon terug ;) ;D ;D ;D ;D ;D ;D

Hilco

En mag ik ook voor een tientje niks meenemen?  ;) ik zie het niet zo zitten om zo'n prachtig beest op de kop te slaan.............. :'(

gerrit

Quote from: Inderk on April 16, 2011, 21:05:17
Ik hoop er morgenmiddag rond een uur of 5 a 6 te zijn.
Hou rekening met het superbike gebeuren op het TT circuit.
Je kan dan niet afslag Assen Noord nemen en dan langs het verkeerspark en door Witten naar Baggelhuizen rijden.
Je kan het beste afslag Assen nemen (Bij van der Valk) voor de alternatieve route kijk maar even op het kaartje.


henk dan ben ik er ook met reserve sleutels ;D ;D

grrrrrrrrrrrrrrrr gerrit

Inderk

Hilco,

De regel dat de eerst gevangen vis aan het water onttrokken moet worden is om de doorstroom van nieuwe vis te bevorderen en om dressuur te voorkomen.

Als je de eerst gevangen vis niet mee wilt nemen, dan moet dat overlegd worden met de beheerder. Zodat de vis nadat je hem schoon gemaakt hebt, in de diepvries kunt deponeren die dan vervolgens later gerookt wordt. (ook dit moet wel geregistreerd worden dus eerst de vis laten wegen voordat je hem schoon maakt i.v.m. het zeker stellen van een basisbestand aan vis)
Vis je met een weerhaak op je vlieg, powerbait of kunstaas dan moet je alle gevangen vis meenemen nadat je alle gevangen vis betaald hebt. (want vis je met die methodes, dan is het voedsel vergaren en moet je alles betalen en meenemen)

"Zodra vliegvissen wetenschap wordt,  ga je minder vangen "

Groet'n
Ind{k}er{k}mit


peter

Gerrit dat scheelt een hoop tuffen
Peter

2012 
platwaffels. 6.

2011
Platwaffels. 3.

2010
Platwaffels. 10. pr 81cm

gerrit

Quote from: peter on April 16, 2011, 23:27:04
Gerrit dat scheelt een hoop tuffen
ja voor inderk ::) ::)

Inderk

Maar dan krijg ik geen bosje bloemen voor de vrouw. 8)
"Zodra vliegvissen wetenschap wordt,  ga je minder vangen "

Groet'n
Ind{k}er{k}mit


peter

Dus Moatje je weet wat je moet doen
Peter

2012 
platwaffels. 6.

2011
Platwaffels. 3.

2010
Platwaffels. 10. pr 81cm