Vraag over streamers

Started by Team, January 19, 2013, 20:58:52

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Team

Er zijn binders die van achteren naar voren werken???
En er zijn binders die gelijk achter het oog beginnen en dan de zaak overslaan naar achteren, je krijgt
dan een mooi rond bolle kop van voren zie voorbeeld foto, er moeten nog oogjes op,
In Amerika zie je op sites veel van voren naar achteren werken?????
Hoe denken jullie daar over.

[attachment deleted by admin]
NUNC  AUT  NUNQUAM

Canadian_Streamdance

ik heb het nog niet geprobeerd maar kan dus blijkbaar wel!

R.S.N Flyfisher


Rossie69

Ton.

maakt de vlieg wel compleet onee streamer.

mooi gedaan.

Jan valt mee.


Team

Rossie  de vraag was, van achteren naar voren , of van voren naar achteren. vaak zie je streamers als je van achteren naar voren bindt  je zo,n  tuitje bindgaren aande voorkant ziet zitten, als je van voren naar achteren bind, dus strak achter het haakoog start, en later alles averslaat naar achteren, krijg je een mooie ronde afwerking van voren. Ik zei dat je dat veel amerikaanse binders ziet doen op allerlei sites op youtube.
Een voordeel zie ik, dat bij de eerste pluk  EP op in jou geval Congo hair ;D ;D, die je inbind, je gelijk de perfekte lengte van je streamer ziet, en ik zie dat ze rond de haak opzetten en niet op de haak, dus iedere pluk
ronden ze rond de haak verdelen. Zodoende zie je dat ze vaak maar een maal wat aan de onderkant doen.
Als je op het laatst alles overslaat naar achteren, heb je een hele luchtige lichte streamer van binnen????
NUNC  AUT  NUNQUAM

Team

En dan nog een vraag??? Ja ik weet het, ik ben wakker op de vroege zondagmorgen, de meeste van jullie zullen nog wel in de kerk zitten,

Oogjes plak je er zo maar wat op???  of is de kleur bij b.v.  voorntje/ baarsje. ook nog belangrijk?????
NUNC  AUT  NUNQUAM

jan114

nee de ogen moeten een beetje kloppen wat grote en kleur ik vind het mooist dat ze echt opvallen dus met een beetje contrast

jur606

meest gebruikt bij snoekvissen zo groot mogelijke ogen (wat past bij de streamer )  geeft meesta aanbeten of het zo is weet ik niet :)

Koen

ik doe er geen ogen op, maar dat komt omdat ik mijn streamers maak van blinde vinken  ;D