Heeft niet met (vlieg)vissen te maken.... Honden bench... gratis...

Started by Sieger, June 02, 2011, 15:06:53

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Sieger

Hoi mensen,

Ik heb hier een honden bench staan voor een kleine hond... een Ferplast Atlas 40 (zonder wieltjes)...

Is er iemand die hier interesse in heeft... mag gratis weg, maar wel even zelf halen (en wel een beetje snel  :D )...



Sieger

A{b}r{a}xa{s}

hmzzz  8)

peter

Peter

2012 
platwaffels. 6.

2011
Platwaffels. 3.

2010
Platwaffels. 10. pr 81cm

maurice

Ja zijn achter poot.

Henk voor in de nieuwe bus misschien
::bbq:: ::proost:: ::proost::

Sieger

Nee... Kane zal er niet inpassen.... Is voor een kleine hond... formaat teckel of kleiner...


Sieger

Rossie69

nou stop je eigen kop dr maar in Maurice.

wil ik mn honden toch niet aan doen.

Knoop ik ze nog liever vast aan een boom  :P

René van Dam

Reinier A.J. van Dam heeft er nog 1 te koop.Het is voor een hond van het formaat husky.125 cm x 74 cm breed x 80 cm hoog. Hij is gebruikt maar staat nu in de weg.Foto volgt.

Sieger

Ik sluit de topic... begint toch teveel op "Marktplaats" de lijken...... was bedoelt om de forumleden voordelig aan een bench te helpen, maar kennelijk is er niet echt belangstelling...


Sieger

A{b}r{a}xa{s}

Het topic is weliswaar al gesloten, maar toch nog een kleine reactie (dat is het voordeel van admin zijn, dan kun je altijd wat posten :) ).
Ik wil graag nog even verwijzen naar de 1e regel in de 'spelregeltjes' voor het plaatsen van artikelen : Marktplaats-regeltjes
Dit om te voorkomen dat het marktplaatsforum helemaal vol gaat lopen met 'van alles en nog wat'.