Nog wat hengelspullen te koop

Started by Useless, March 18, 2011, 22:19:49

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Useless

Naast een teveel aan hengels heb ik zo langzamerhand een overschot aan allerlei vliegvisspullen zoals vices, bellyboten, flippers en daarom bied ik te koop aan:

Vices

Met de rode hendel is een eenvoudige engelse lever vice van J. Weaver & Son. Vice is nog in hele goede staat en weinig gebruikt. Goede vice om mee te beginnen.

Prijs: verkocht

De middelste is een goedkope India-vice. Vice verkeert optisch in goede staat.

Prijs: gratis (uiteraard wel eventuele verzendkosten)

De laatste is een immitatie regalvice. Vice is nog helemaal in orde en staat op een hele zware stenen voet met houten bovenkant.

Prijs: € 20,-



Bellyboat incl. flippers

Het gaat om een Caddis Expert. Dit is een ronde bellyboat. Nadeel van deze boot in vergelijking met de huidige nieuwerwetse boten is met name het instappen. Dit gaat bij deze bellyboten wat lastiger dan bij de huidige V en U boten. Ook zal je met deze boot wat trager zijn maar goed, wie haast heeft moet sowieso niet in een bellyboat gaan zitten. Voordeel ten opzichte van de nieuwere types is dat deze boten wat minder windgevoelig zijn doordat je zwaartepunt lager in het water ligt. Een twee voordeel is dat deze boten een ouderwetse rubberen binnenband hebben die een stuk degelijker en dus minder kwetsbaar is dan de kunststof binnenbanden van de wat goedkopere V en U boten. Bij deze boot zit een paar flippers (ook van Caddis) One size fits all. De bellyboat is slechts een paar keer op Oostvoorne gebruikt omdat ik al vrij snel een andere heb aangeschaft.

Prijs: Verkocht





Een paar bellyboatflippers (zie foto boven)

Flippers zijn van hetzelfde type als de Caddis-flippers (links op de foto) maar zijn van zwaar rubber en daardoor iets flexibeler dan die van Caddis. Ook hebben ze een iets andere sluiting. Op de foto lijkt het of er verschil is in grootte maar dit is optisch bedrog. Flippers zijn allemaal hetzelfde formaat.

Prijs: € 20,-

Een paar lieslaarzen maat 43

Laarzen zijn alweer een aantal jaren oud maar slechts 6 dagen gebruikt.



Prijs: Verkocht
Mocht je interesse hebben of meer informatie willen, stuur dan even een pb'tje.
Spullen kunnen worden afgehaald of opgestuurd. Verzendkosten zijn voor de koper.

Grtz,
Useless

Inderk

Mail gestuurd over de lieslaarzen
"Zodra vliegvissen wetenschap wordt,  ga je minder vangen "

Groet'n
Ind{k}er{k}mit


Rossie69


Useless


Marksman

Hallo useless, ik heb wel interesse in je weaver & son vice.
Als je deze nog hebt dan hoor ik dat graag van je.

Groet Erik.

Useless

Hoi Erik,

Vice is er nog. Ik stuur je een PB'tje. Slimme keuze  :).

Marksman

Als het goed is heb je mail.

Grt Erik.

Useless


Useless

De bellyboat heeft een nieuwe eigenaar!!

peter

Peter

2012 
platwaffels. 6.

2011
Platwaffels. 3.

2010
Platwaffels. 10. pr 81cm

Useless

Quote from: peter on March 28, 2011, 23:28:16
Verkoop gaat lekker man

Yep, gaat best goed. Nu nog een bijna nieuwe #5 en twee vices en ik ben los.
Had ook nog een aantal reels liggen maar die heb ik weggegeven. Ging op de één of andere manier een stuk makkelijker dan verkopen  ;D.

Herman

Heb je die extra flippers ook al verkocht?? Pas in dat geval de eerste posting even aan. Op die manier houden we de aangeboden artikelen op een juiste manier bij.... (kun je eventueel ook zelf doen  8) )
Als je dat doet wat je altijd al deed, gaat gebeuren wat er altijd gebeurde..

Useless

Herman, ik snap de hint. Ik had helemaal niet in de gaten dat je eea zelf kon aanpassen  :-[. Zal ik in het vervolg doen hoewel het ook wel weer makkelijk was zo'n privésecretaresse  :)

Herman

Ach ja, we doen t met liefde  8)
Als je dat doet wat je altijd al deed, gaat gebeuren wat er altijd gebeurde..

Useless

De uiverkoop is geslaagd dus deze kan wat mij betreft op slot.
Allemaal veel plezier gewensd met de "nieuwe" aankopen