oktober forelstreamerdag en forelvissen bij De Ruigenhoek

Started by maurice, January 15, 2016, 09:16:25

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

forelstreamer en vissen De Ruigenhoek

ja, leuk lijkt me wel wat ik kom
16 (64%)
nee, kom niet
2 (8%)
misschien
7 (28%)

Total Members Voted: 25

Voting closed: February 29, 2016, 09:16:25

Menno_siemensma

Gaat mij helaas toch niet lukken. Succes voor degenen die wel gaan natuurlijk.
Fishing is like a box of chocolates, you never know what you gonna get.

Koen


Troutbuster

"Petri Heil"


Plantje

Met een beetje pech hebben jullie er ook last van gehad dat het E-mailen niet werkte. Met een beetje geluk werkt het inmiddels weer :)

Gert

Mijn (vis)maat Jos, o.a. ook trouwe bezoeker van de forumbinddagen, wil ook mee!
Is er nog plek Jan?

Groet,
Gert

vdKaa

Fouten zijn kansen om iets te leren

Troutbuster

@Gert, jij en je maat staan erbij!!

@vdKaa, je OVB is eraf

Tot de 15e makkers!!

Gr

Jan
"Petri Heil"


Gert


mrproper

Tja ik kan dan eigenlijk niet ontbreken in de lijst !! 

En tis altijd leuk vissen bij rikkie

Troutbuster

#84
@Gert, gezien en aangepast

@ William, je staat erbij makker!!

Vervolgens nog wat nieuws van huishoudelijke aard wat betreft het dagje op de Ruigenhoek.

Gisteren contact gehad met Rick,

Kosten voor het dagje Ruigenhoek is gesteld op;

€ 22,50 p/p wat inhoud, 4 uur vissen, koffie of iets anders (bij aankomst of later) en een broodje bal (of iets anders :P)

Tevens wordt er op initiatief van Rick een vriendschappelijk "wedstrijdje" gehouden onder de deelnemers.

Meeste vis en grootste exemplaar zal doorslag geven.

Voor de "meebinders" neem je bindspullen mee "gespitst" op forellenstreamers zoals Wooly Buggers, Damsels, Cats Whiskers etc.....

Jan Damman en ik zullen geĂ¯nteresseerden wat patronen voordoen en onderricht geven daar waar gewenst.

Wil je direct gaan vissen, geen punt maar let op, het arrangementje is max 4 uur vissen, dus alles daarbuiten zijn bijkomende kosten conform het gebruikelijke tarief!

Gaat een leuk dagje worden makkers nu de weergoden nog gunstig weten te stemmen dan komt het helemaal goed!!

Tot de 15e

Gr

Jan&Jan ;)
"Petri Heil"


Gerrit59

Ik kan door familieomstandigheden  helaas niet komen.
Een mooie dag gewenst.

Gerrit

Troutbuster

"Petri Heil"


BV


Scaramouche

Liever 1 vis aan de haak, dan de lucht van 10

mrproper


John


Rossie69

goeie morgen

haal mij ook maar vd lijst.
ik ga het ook niet halen.

mooie dag gewenst en vang ze.

PdH

Ik denk dat ik er tussen 10 en half 11 wel ben.
Er is nog geen begintijd genoemd of lees ik daar overheen?
grtn, Peter.

wh82

Helaas meld ik voorlopig af. Heel misschien kan ik 's ochtends maar de kans is klein.

merijn1982

Tight lines!!

drefter

Wil je direct gaan vissen, geen punt maar let op, het arrangementje is max 4 uur vissen, dus alles daarbuiten zijn bijkomende kosten conform het gebruikelijke tarief!http://www.vliegvissers.com/SMForum/index.php?topic=10190.75

Vanaf hoe laat is het dan binden en vanaf hoe laat gaan we gezamelijk vissen? ????

markpiet

Ik heb Sanne net nog even gevraagd of ze mee wil. En ze heeft er reuze zin in. Ze wil ook graag een streamer binden met Maurice en Jan Damman.
Ze is alleen bang dat die grote forellen haar het water in trekken.
groeten van Mark
><((((0>

Troutbuster

@ Henk, @ wh82, @ merijn1982,

Jammer jongens!

@Martin, vanaf de openingstijd kan je zelf beslissen wat je wil!
eerst wat streamers binden en daarna vissen of eerst vissen en daarna aanschuiven met binden, het geheel zal de hele dag in elkaar overlopen

@Markpiet, hoe meer zielen hoe meer vreugd!! ;D ::goodjob::

Lijst aangepast

Gr

Jan
"Petri Heil"


wh82

@Troutbuster, idd jammer. Had graag gegaan. Pas nog geweest en t is er altijd erg leuk! T is een familieding waarbij ik t absoluut niet kan maken om niet te gaan. We gaan vroeger dan ik dacht dus de ochtend is ook verkeken.

@markpiet: De hele grote zaten er pas nog niet in ivm de kans op sterfte door de toen nog hoge temperatuur. De vis die er wel in zat was lekker fel en gezond :D


HappyFisherman

Het is zeer onwaarschijnlijk dat ik het ga redden vanwege familieomstandigheden.
Vliegvissen is bevlogen vissen...