Welke niet zijnde vliegvishengel

Started by HertogJan71, December 11, 2016, 00:33:19

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

HertogJan71

Hallo allen,

Aankomende zomer bezoek ik de Oostkust van Zweden. Ik zal ongetwijfeld ook de binnenlanden van deze streek bezoeken en daar met mijn vliegvishengels de meren belagen.
Ik ontkom er niet aan dat ook de zee-gebieden bezocht gaan worden. Om kort te zijn: welke type (niet zijnde vliegvishengel) hengel kan ik gebruiken vanaf het strand maar ook in haventjes  (lengte, molen etc etc)

Alvast bedankt voor jullie info. ::goodjob::

groet

Bert 
" Geld moet rollen anders had men het wel vierkant gemaakt "

Gerrit59

Dit is een site voor vliegvissers Bert.
Wij hebben al onze andere hengels doormidden gebroken  :) :).

Gerrit

maurice

Dam Quick pilker.
Mooie hengel goede actie geschikt voor verschillende werpgewichten.
Zelfs voor dobber vissen top.

::bbq:: ::proost:: ::proost::

Bone F


FSCHAMP

Waarom niet met de vliegenhengel? Je kan er vissen met de vliegenhengel op alle soorten vis in de fjorden.
Grts
Gino

Fly fishing surpasses the need to actually catch a fish, it becomes a mindset, a way of live & with time an obsession.
The finest gift U can give to any fisherman is 2 put fish back, and who knows if the fish that you caught isn't some1 else's gift to U.

<0)))>< yours <-> mine ><((((((0>

Bone F


iwannes04

Fjorden in Zweden ........"[emoji849][emoji848]


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk

Scaramouche

#7
er zijn wel degelijk fjorden in Zweden: Askims, Gullmar, en Sundsvall fjord bijvoorbeeld. Niet echt te vergelijken met die in Noorwegen natuurlijk, maar toch.

Ik zou een reisspinhengeltje meenemen met een werpgewicht van max 30 gr, een dozijn werppilkertjes voor de kust, blinkertjes voor het zoete en een molen met een hoge inhaalsnelheid. En ik zou toch ook een 5/6 vlieghengel inpakken als er ruimte voor is  :)
Liever 1 vis aan de haak, dan de lucht van 10

Bone F


Zweden1963

#9
Vrienden van mij hebben deze in verschillende lengte's en werpgewichten plus 5 delen plus reiskoker.
https://www.raven.nl/shimano-exage-bx-stc-spinning-270mh-14-40g/nl/product/13806/
Rein.