Weet iemand hier wat van?

Started by rick k, February 14, 2011, 17:10:38

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.


A{b}r{a}xa{s}

't voorjaar staat voor de deur Rick, die handschoenen hen je volgend jaar pas nodig joh ;)

rick k

ja ik weet het bas.

maar ik moet voor mijn verjaardag/examen ook nog wat cadeautjes hebben!!

En het is voor het vliegvissen, maar het meest voor het jerkbaitvissen!! met de jerkstok!

De meeste neopreen handschoenen zijn vaak veels te dik voor het vissen, deze zijn geloof ik erg dun!

rick

brian

#3
rick rick rick haal die link weg doe een nieuwe want nu kan iedereen weer die shooping cart legen!

snappie? van mij vorige keer haha

enneh.. ik kan vrijdag! mijn broer brengt me even hehe;)

A{b}r{a}xa{s}

'k heb de link voor alle zekerheid maar effe wegehaald

brian

#5
ja want hij had me ook een keer de link door gestuurd met zijn account, toen d8 ik he die spullen zijn niet van mij ploep weg, en toen was bij hem ook alles weg! dus drm zei ik dat net, igg rick snapt het wel


hier is de link: http://www.bogdangawlik.pl/product_info.php/cPath/57_688/products_id/6341?topSsid=s1mbjoktorpg31mkcjc0d2v694

de link mag anders wel in rick's eerste post, is wat duidelijker...

rick k

hahaha thanks!!

Had net alles opnieuw in mijn mandje gedaan!

Patrick(WF)

De enigste ervaring wat ik heb is dat ik voor puur minder
geld gewoon hier in nederland neopreen vishandschoenen
gekocht heb in de winkel. Kan je ze lekker passen en voelen
of het wat is.
Groet Patrick

mrproper

Dit weekend geprobeerd maar vliegvisssen en handschoenen gaat niet samen .

En dit terwijl duim en wijsvinger er niet aan zaten  en dus handig is om vliegen aan de lijn te knopen.


Wilco

In een dumpshop bv. de prijzen zijn daar ook iets anders :):)

Rossie69

klopt william
zo afentoe grijp je je lijn mis met werpen.
tis niks ,maar beter wel wat omhanden.

moffies die gebruik ik,van sunridge,niet dik maar wel lekker warm

rick k

ja mensen. Het gaat mij niet om de winkel waar ik het nu laat zien.

Het gaat gewoon even om deze handschoenen van orvis. Ik kwam ze hier tegen dus zette deze link erbij!

Het is meer de vraag of dit nou echt beetje degelijke handschoenen zijn, komt er water doorheen? Zijn ze dik, of juis relatief dun vergeleken met andere neopreen handschoenen? Ze zijn ook meer voor het jerkbaitvissen als ik ze koop!

En in Nederland ben ikzelf nog geen degelijke handschoenen tegengekomen in de winkels (dus niet online!)

Rick

Rossie69

voor trekvissen zijn wel geschikt.
das toch trekken en draaien ja  ;D

Patrick(WF)

Ik gebruik ze ook niet om te vliegvissen hoor maar meer in de boot om te trollen
of als ik s'winters met een strot wind en de spinstok de polder in ga. Effe onder
dompelen in sloot en geen koude handen meer. Maar je moet ze ergens kunnen
passen want wat bij mij lekker zit, zit bij jou misschien voor geen meter. Ga zoals
al gezegd is langs de dump en probeer er een paar voor minder knikkers.
Groet Patrick

rick k


brian

bij zunnebeld hebben ze wel verschillende soorten handschoenen ik heb ze er ook vandaan, de top van duim,wijsvinger en middelvinger eraf zijn.
voor 2 tientjes (waren de mijne dan he)

HappyFisherman

Ben ik met Klaas eens, die dunne dinge houden alleen de wind tegen. Heb je 1x koude handen, dan krijg je ze ook niet weer warm in die neopreen handschoenen. Meestal is de ergste kou na een poosje wel te harden en als je doorvist worden je handen wel wat warm door de betere doorbloeding...
Vliegvissen is bevlogen vissen...

Arno

Ik heb een paar handschoenen zonder vingers van simms zijn geen neopreen maar fleece maar bevalt me razend goed
ik steek ze ook rustig in het water en ze blijven lekker warm heb er deze en vorige winter mee gevist (ca. 2x per week indien geen ijs)en heb nog geen moment koude vingers gehad.
lekker ruim en soepel ik wil niet meer anders(ja toch wel zon en 25 graden)

Gr Arno