Wie weet...

Started by Heintje Davids, August 05, 2013, 14:03:37

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Heintje Davids

De grote vakantie is voor mij helaas alweer even achter de rug en het wordt dus tijd om de volgende te plannen. De bedoeling is om samen met mijn vrouw nog een weekje in september weg te gaan en normaliter gaan we dan richting Denemarken. maar omdat ik in oktober ook weer die kant uitga hebben we bedacht om de september week maar weer eens in eigen land door te brengen. Vraag is alleen waar! Onze voorkeur gaat uit naar een kleine camping (max 40 plaatsen) en het liefst in Overijssel en natuurlijk in de buurt (liefst zo dicht mogelijk in de buurt) van leuk viswater. Zelf kwam ik 2 boerderijcampings tegen in de buurt van Den ham vlak bij de Regge maar er zijn er vast nog wel veel meer. Vraag is dus: Wie weet een leuke kleine camping in Overijssel met leuke vismogelijkheden!

R.S.N Flyfisher

Buurt van Den Ham is altijd goed, heb je dichtbij ook de vecht zitten..

Pas alleen op voor vrolijke visserman, schijnt daar in de buurt te wonen  ;)

Of je komt gezellig bij ons buurten  ;D, omg Rijssen.. loopt ook de regge, schipbeek, overijssels kanaal en vele leuke wateren meer.

Boerderijen zat dus mini campings in overvloed

HappyFisherman

Den Ham is het mooiste plaatsje van Den Ham (jawel, wij hebben daar ook geen enkel probleem mee!) Water genoeg in de buurt en met zo'n bejaarde gids kan dat echt niet mis gaan!
Vliegvissen is bevlogen vissen...

Heintje Davids

Ik weet nu weer waarom het plaatsje Den Ham mij al zo bekend voor kwam (Bram). Ennuh, ik heb zo'n donkerbruin vermoeden dat die bejaarde visgids een behoorlijk kwieke vliegvisser is die ook in Noorwegen goed werk levert. Overigens bestaat het campinkje waar Cornico naar verwees niet meer (ze wisten misschien dat ik die kant uit wilde gaan en zijn uit voorzorg gestopt :))

HappyFisherman

Dit is een leuke camping aan de Linderbeek:
http://www.linderbeek.nl/
Vliegvissen is bevlogen vissen...