Mooi bindspul voor streamers?

Started by Gert, November 17, 2015, 13:15:32

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Gert

Op zoek naar kerstversiering om nog wat snoekstreamers te binden, kwam ik erachter dat het spul wat ik zoek "lametta" heet. Daar heb ik al diverse streamers van gemaakt, met rood en zilver. (En daar o.a. ook de snoek mee gevangen tijdens de snoektour van afgelopen zaterdag). Maar ik wil ook nog andere kleuren.

En zo kwam ik o.a. deze site tegen:
http://de.aliexpress.com/w/wholesale-rainbow-hair-extension.html

Dit is denk ik wat ik zocht, ook al is het niet voor in de kerstboom:
http://de.aliexpress.com/item/3pcs-lot-Clip-In-hair-extension-Hair-tinsel-rainbow-shinning-color-for-feather-hair-extensions-Women/2033108116.html

Maar dit ziet er ook wel goed uit:
http://de.aliexpress.com/item/Free-Shipping-Synthetic-Feather-Grizzly-Rainbow-Hair-Extensions-Fit-Women-DIY-Party-300strands-Lot/32221664350.html
Iemand ervaring met zoiets?

En er staat wel meer mooi spul op.

Groet,
Gert


wouter veuger

staat zeker veel leuk spul op ali express!

eerste linkje lijkt me kanekalon te zijn.

spul uit het derde linkje is zeker mooi,heb een keer een plukje gekocht bij de lokale kapper,bewoog prima door het water en was prima te binden,alleen was het toen niet echt heel goedkoop voor een vrij klein plukje, dit is een mooie prijs.

alleen verneukeratief dat je via ali niet altijd krijgt wat je besteld hebt...

maurice

Gert, Lametta kun je nu in elk tuincentra krijgen, maar ook Action en de xenos hebben het.
::bbq:: ::proost:: ::proost::

Gert

Ja, weet ik Maurice. Maar daarom was ik ook juist aan het googelen, want ik wilde weten bij welke tuincentrum ik wat meer keuze heb in kleuren.
Zitten er aardig wat hier in Aalsmeer ;)

Vorig jaar had ik die rooie en zilveren gekocht bij de Blokker overigens. 29 cent per pakje, dus daar hoef je niet voor naar China.

sjoerd

Levertijd  60 dagen??? Dat is wel erg lang.Dan is het seizoen bijna alweer voorbij. LOL

Gerrit59

Da's inderdaad mooi spul Gert. En het vangt, dat kan ik je bevestigen,,,,
Ik heb alleen geen ervaring met kopen via deze site. is het een beetje vergelijkbaar met Ebay?
Dan ook nog maar eens wat aanschaffen. Ben nog op zoek naar wat rainbow colors.

Gerrit

Gert

Gelijk maar even spijkers met koppen, oftewel boter bij de vis:
Meteen uit het werk, in de stromende regen, even naar het grootste tuincentrum gefietst. Ik kan voorlopig vooruit met 26 van deze setjes.



Groet,
Gert

Gerrit59

26......
Daar kun je mooi even mee vooruit Gert. Ik heb een paar jaar geleden bij Intratuin/Tuinland ook van dat lamethaar van Deco gekocht in wel 8 of 10 kleuren. Na de Kerst waren ze € 0,50 stuk. Ik gebruik het als alternatief voor flashabou. Ik hou er  wel van om af en toe basic materialen te gebruiken. Het enige 'nadeel' van dat lamethaar is dat je  het tijdens de worp hoort flapperen. Maar ach.....
Mijn favoriet is: een haak eerst van een kraag van bucktail voorzien en er vervolgens een cm of 20-25 aan verschillende kleurtjes lamethaar voor zetten zodat het over de bucktail valt. Het gaat dan mooi uitstaan, pulseert prima en vangt nog ook.....

Gerrit

Gert

Deze waren nu al 50 cent per stuk Gerrit  ;D

En ik maak de streamers ongeveer op deze manier, inderdaad ook met hier en daar een plukje bucktail.

https://www.youtube.com/watch?v=ekaGrbaRqvw

Gerrit59

Klopt Gert,

Ik zag net op de bon die nog in de zak zat dat ze van €0,60 waren afgeprijsd naar € 0,30....... Ik heb er ook wel 20 meegenomen denk ik.....
Ik ga er nog een paar tubeflies van knopen. Vorig jaar zag ik toevalligerwijs bij de Kruidvat een dikke pruik met haar van 60 cm lengte in een Rainbow kleur (15 kleuren) liggen voor € 4,50. Lijkt vrij veel op kanekalon.  Heb de laatste twee die er lagen maar meegenomen..... Ik moet zeggen dat een streamer van dat haar in combinatie met lamethaar vorig jaar enkele (en dit seizoen al twee!) snoeksessies heeft gered.
Dus: hoe simpel en doeltreffend kan het zijn. 

Gerrit