Hodgman H3

Started by sarca2, October 18, 2018, 23:27:44

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

sarca2

kent/heeft iemand deze (budget) Hodgman H3 Stocking Foot Chest Waders?

https://www.amazon.com/gp/product/B00VS0JH96?ie=UTF8&colid=&coliid=&smid=&th=1&psc=1

best goedkoop (in totaal voor onder de 90 euro aan huis bezorgd) , maar ik lees ook wel wat slechte berichten over lekkende sokken
::new::

Chaisedieu

Ik heb voor de zomervakantie een H5 gekocht. Tweede keer inderdaad een lekke sok. Waadpak is zonder probleem vervangen door ADH (duitsland)

sarca2

ok, bedankt dan ga ik deze niet bestellen via ebay,  teveel risiko op gedoe als een sok blijkt te lekken, dan maar wat duurder in nederland kopen kun je tenminste nog binnen afzienbare tijd de boel regelen
::new::

Troutbuster

Quote from: Chaisedieu on October 19, 2018, 09:10:47
Ik heb voor de zomervakantie een H5 gekocht. Tweede keer inderdaad een lekke sok. Waadpak is zonder probleem vervangen door ADH (duitsland)

Ook ik een H5 gekocht en na 4x aan het kruis lek.

Gelukkig ook hier zonder probleem vervangen (A&M)

Gr

Jan
"Petri Heil"


p.forel

jaren hodgman  waadbroeken gehad eigenlijk nooit problemen gehad er mee
70 euro waren ze in huis  3 jaar dragen zelfs  in bb  en voor het geld dus prima

Ben Tabak

Ik heb ook een H5. Super tevreden, wil niks anders meer!

Steelhead

De link was naar Amazon en niet naar eBay, maar dat zal weinig uitmaken.
Ik betwijfel zelfs of Amazon.com naar Nederland zal sturen, daar hebben ze Amazon.de voor.
Maar US $ 59 voor die Hodgman H3 Stocking Foot Chest is natuurlijk een lachertje.
Ik dacht dat ook laatst te hebben met een Snowbee waadbroek (dus geen pak). Handig voor warm weer, laag water en als back-up dacht ik.
Maar ja, de 1e keer dat ik het gbruikte, zeeg het gewoon door! Geen lek maar het water kwam er op meerdere plaatsen doorheen. Gelukkig was het lekker warm weer, maar toch.
Iets of goedkoop en duurkoop dus.
my best memories are not that old!

sarca2

ok ja verwissel dat wel vaker, mee eens, heb net een goedkoop mitchel neopreen laarzenpak gehaald voor dit najaar, prima bevallen afgelopen weekend, ga t komend voorjaar wel in uden langs bij de vliegendevishollander voor een warm weer pak van scierra voor aankomende zomer.
::new::