Gezocht #7/8 voor grote kerpert! EN nimfen / bind setjes

Started by VliegFier, April 21, 2014, 10:29:23

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

VliegFier

Hallo Iedereen!
Lange tijd geleden dat ik jullie allemaal heb gecontact via dit forum. Mijn oude naam stamt af van ca 2011 en was Fier Boom. Helaas kan ik niet meer inloggen op dit account en heb ik vorig jaar een nieuwe aangemaakt.

Helaas door extreme drukte op mijn studie was is vrijwel gestopt met de vliegvissrij en heb hier door veel van mijn materialen verkocht. Lees: enorm veel spijt.
De laatste tijd ben ik weel fanatiek bezig met het vliegvissen en wil ook graag het binden weer oppakken.

Mijn #4 komt de laatste tijd weer regelmatig uit het stof en het vliegvissen is weer aan alle kanten enorm aan het kriebelen. Komende zomer vertrek ik voor 2 maanden naar Hedesunda in Zweden om daar vrijwillig op een camping te werken. De camping is gelegen op een eilandje midden in een groot meer, gezwiept gaat er zeker worden!

Terug naar de kern van het verhaal. .

Om mijn oude hobby weer goed op te kunnen pakken ben ik nog op zoek naar een #7/8 hengel voor het vissen op snoek maar vooral ook grote karper.
Regelmatig ging ik naar een plas waar ik gemiddeld 5 grote schub en spiegel karpers ving aan de drijvende hondenbrok. Deze zomer ben ik van plan het water te belagen met de vliegenlat en/of de bellyboot! Mochten mensen dit heel aantrekkelijk vinden dan kan je altijd even een PM sturen en zal ik een dagvergunning regelen om samen die prachtige vissen een dagje te belagen.

Target materiaal: #7/8 hengel, heb jij iets leuks liggen voor een vriendelijke prijs en/of wil je eens mee op karper (90% vangstgarantie) dan hoor ik het graag!

Verder ben ik nog op zoek naar nimfjes (of naar materiaal om ze te binden) voor in de polder om mee op voorn en brasem te vissen.


Ik hoop dat iemand mij kan helpen!

Gr Fier
http://uploadenfoto.nl/pictures/50de4da46d4686eb6156fcfa63169e77.jpg

Canadian_Streamdance

hey Fier,

misschien is dit een mooi set voor je! zeer degelijk materiaal en uitstekend te gebruiken voor jou doeleinden!
de reel heeft een goeie slip en hij werpt als een speer! ik ben overcompleet en heb deze set over!
kijk eens naar de link ms is het wat voor je ;) als je fotos wil mail me even of stuur een pm

gr Wouter

Re: TK: Loop Opti Coast #7

hilly-billy


VliegFier

Bedankt voor de reacties, ik heb ondertussen wat dingen via de mail gekregen, misschien zit daar iets tussen.
Wouter bedankt voor je aanbod, maar is mij helaas te duur. Succes met de verkoop!