gezocht: wf3f line

Started by iamveenstra, June 29, 2014, 00:15:21

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Hilco de Visser

maar .......................wat gaat het nu worden ???????

het is nu wel tijd om te beslissen toch?  ;D


weerwolf

Dat veel oudgedienden zo reageren komt denk voornamelijk uit het feit dat er al veel "golddiggers" zijn langsgekomen en dat ook heel vaak dezelfde vragen voorbij komen en dat je daar een keer moe van wordt. Veelal omdat mensen oa de zoekfunctie niet gebruiken.


Ik vindt het wel mooi en stoer dat je de dialoog blijft aangaan en niet "neergeslagen" wordt  ::goodjob:: 


en idd verdien je de reacties niet, maar misschien dat het zo wat wat duidelijker is waar om mensen zo (kunnen) reageren.


Mijn posting (zag ik later) kwam ook net een paar seconden te laat waardoor hij anders kan overkomen dan bedoeld is
Als iedereen was zoals ik moest zijn, was de wereld perfect.

iamveenstra

hehe,

Ik ben geen golddigger. Maargoed dat gaan jullie nog wel merken aangezien ik niet van plan ben deze bron van inlichtingen te verlaten.
ALs dat de context is dan snap ik het wel, maar dan nog denk ik dat je niet te snel moet oordelen.
Just my thoughts.
greetzz
Eer was was was, was was is...

fairplay

Hmmm
voor een tientje kun je je geen buil vallen nee, maar je wordt natuurlijk wel gek van de memory van zo'n goedkoop .... lijntje. Blijft toch een tientje.

Hilco de Visser

ctrl-alt-del   heltp dat niet bij memory?  :P

Team

Quote from: Hilco de Visser on June 29, 2014, 19:24:59
maar ik heb ook een 3 lijntje van A&M  een mos groene .

IK heb een  drijvende  DT gekocht net zoals mijn plépapier kan ik die aan 2 kanten gebruiken    dus lijntje kost eigenlijk maar 6,75  ::goodjob::

ik vis toch nooit verderweg dan 5 meter........... 8)   hoezo???  heb je een vijver in de tuin
NUNC  AUT  NUNQUAM

Rena

Een fijne lijn is een Bario Smallstream, ook niet duur.
De kleur van de lijn doet er m.i. niet al te veel toe, als je een leader en tippet hebt die lang genoeg is en hij strekt goed, dan ziet de vis die lijn niet eens.

Anyway, succes met je keuze.

TL Peter

Kruijff

Heb ook lijnen van AM. 3, 5 en 7. Voor mijn visserij voldoen ze prima. Van "memory" heb ik geen last.
Gr Ed