gz: fishfinder, complete eagle cuda 168/242 of lowrance x-4 (pro)

Started by quaden, March 06, 2014, 14:39:26

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

quaden

hallo,

ik zoek een complete fishfinder voor op mijn bellyboat.
als iemand wat heeft liggen en mij kan helpen, graag!

Mike

Vraag het aan Edwin van Dyckers.
Hij heeft daar verstand van.
Een tijd geleden heb ik ergens zo'n ding gekocht waarvan er werd gezegd dat ie praktisch was voor op de bellyboat maar het was zo'n ongeloofelijke bak pest-ellende met een transponder, snoeren, accu's, batterijen en een veelste grote voet die niet goed op mn bellyboat te bevestigen was dat ik m uiteindelijk voor €50–, verkocht heb op mp, terwijl dat ding mij €120–, had gekost.  :-[

Ik wil er ook weer een hebben want komend jaar wil ik op groot water gaan snoeken en dat soort dingen maar ik wil eerst van dichtbij zien hoe dat precies in zn werk gaat want ik had er behoorlijk de pest in de vorige keer.

Dus mijn advies zou zijn, ga eerst met iemand op pad die een goede praktische oplossing heeft voor de eerder genoemde euvels.
En als je het uitgedokterd hebt hoor ik heel graag van je, hoe en wat ...
EDUCATION IS IMPORTANT BUT FISHING IS IMPORTANTER

Hilco de Visser

laatst met Erik de Noorman zo'n ding getest in de haven werkte perfect en draadloos.

vraag het hem even  ::goodjob::


Gerrit59

Zonder Erik de Noorman tekort te willen doen zou ik ook adviseren om Edwin eens om advies te vragen.
Als je die fimpjes op z'n site alleen al ziet over wat hij op groot water met behulp van een visvinder aan snoek  vangt.......... schitterend!
Ik zou even niet weten wie er meer over kan vertellen dan hij. Hij beschikt over een schat aan ervaring.

Hilco de Visser

Robert Grooteboer gaat dit jaar helemaal los met de belly boot dus wie weet

Kelvin Leenheer idem dito

nou dan heb je al 4 mannen die er van weten  ::goodjob::

Heintje Davids

Ik zou hier ook kunnen gaan roepen welke dieptemeter ik op mijn BB gebruik maar volgens mij noemt hij zelf al 2 merken met type aanduiding en vraagt of iemand toevallig zo'n ding heeft liggen en er vanaf wil. Of ik moet het verkeerd begrijpen (komt nogal eens voor).

Hilco de Visser

jeetje , goed opgelet M.

inderdaad hij vraag gewoon 2 types visvinder   te koop  ::goodjob::

de rest is dus  ::blabla::

nee ik heb niks te koop .

tenminste geen visvinders

Mike

Quote from: Heintje Davids on March 06, 2014, 21:16:56
Ik zou hier ook kunnen gaan roepen welke dieptemeter ik op mijn BB gebruik maar volgens mij noemt hij zelf al 2 merken met type aanduiding en vraagt of iemand toevallig zo'n ding heeft liggen en er vanaf wil. Of ik moet het verkeerd begrijpen (komt nogal eens voor).

In de titel wordt idd over 2 types gesproken.
In de tekst zelf wordt echter gesproken over " een complete fishfinder " en er wordt gezegd " als iemand WAT heeft liggen "
Dus, zou je het op 2 manieren kunnen lezen.
Daar komt nog eens bij dat een forum als deze door heel veel mensen wordt gelezen en een topic over fishfinders best interessant kan zijn voor meerdere personen. Derhalve lijkt het me voor de inhoud boeiender als de strekking van dit topic zo breed mogelijk wordt opgevat, zodat meerdere mensen daarmee misschien geholpen zijn.

ff wat anders,  als veruit de meest frequente poster op dit forum die tot nog toe annoniem is gebleven ( behalve dat de naam met een m begint ) ben ik wel nieuwsschierig met wie we te maken hebben.
Zou je dat willen delen of is dat een geheimpje ? ?
EDUCATION IS IMPORTANT BUT FISHING IS IMPORTANTER

BV

Ze zeggen dat hij iets van The Stig heeft ...

quaden


Hilco de Visser

Quote from: Mike on March 07, 2014, 08:35:26


ff wat anders,  als veruit de meest frequente poster op dit forum die tot nog toe annoniem is gebleven ( behalve dat de naam met een m begint ) ben ik wel nieuwsschierig met wie we te maken hebben.
Zou je dat willen delen of is dat een geheimpje ? ?

over wie gaat dit dan?


Troutbuster

Broeders, gokken en gissen wie M is, zou volledig
"nutteloos" zijn!!!;);););)
"Petri Heil"