Zeeland op het strand

Started by Team, October 27, 2012, 22:08:06

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Team

Met  z,n vijven op het strand, strandvissen   13 / 14/ 15  nov. s,nachts  huisje aan zee. naast de zeelandbrug.

Kan ik wat uitrichten met m,n     #10/8  hengel    Zeebaars??????    wie?????

Ben niet zo,n strandvisser met van die lange stokken, wil graag mijn vlieghengel meenemen.
Heb al wat zandspieringtjes gebonden???

Ton Team
NUNC  AUT  NUNQUAM

peter

is de zeebaars dan nog wel te pakken rond die tijd ????
Peter

2012 
platwaffels. 6.

2011
Platwaffels. 3.

2010
Platwaffels. 10. pr 81cm

Team

Ik vraag het jullie!!!!????
NUNC  AUT  NUNQUAM

Rossie69

als je dr toch bent.
proberen mischien dat er gulletjes voor de kanten zitten,is ook leuk.


jur606

zeebaars zal nog minimaal of niet meer aanwezig zijn vermoed ik (op een paar scholen baarsjes na dan)
Maar zelfs in de juiste tijd als ze er wel zitten, moet je de tijden en plekken redelijk kennen om grotere kans te maken vis tuurlijk en het zou altijd kunnen ik vermoed kleine kans
s6

johannes

zou eens proberen om een stuk schoon zand/modder op te zoeken en dan je zinklijn met een gotha door het zand heen te trekken

willyzuid

op zierikzee het havenhoofd (het punt)eens proberen.
Wel oppassen in het donker,op de bassaltblokken val je zo je bovengebit in stukken.
Zeebaars weet ik niet of die daar dan nog zit,proberen waard.
groet

bever

denk dat er door de lange nazomer nog wel wat zeebaars te vangen is

Team

Bedankt zover, ik probeer wel wat. ik ben er toch.
NUNC  AUT  NUNQUAM

Nigel

Was het nog wat geworden op t stand??

NickMSD


Ron-O

Het was vroeger een van mijn vissteken daar aan de zeelandbrug, maar dat was in de tijd dat ik nog veel wedstrijden viste aan de kust, en daar bij de brug hele goede tong stek, nu praat ik over de overkant van zierikzee. Aan de haven kant bedoel ik mee, er loopt een wegetje onder de dijk langs, en die komt uit op een parkeerterein, de trap op naar boven en je zit gelijk aan het water, daar is het een goede pallingstek, maar het is er niet al te diep, een ding is zeker bijdekanten zijn bij uitstek zeebaars plekken en dan wel langs de bazald stenen. Omdat het aan de zierikzeese kant niet heel diep is zou ik kiezen voor de overkant het is er dieper, maar de grond is meer kleiachtig. Ook even waarschuwen, er wordt nogal veel aan duiksport gedaan, ook s'nachts dus pasop en schrik niet, dit gebeurt aan de kant van de haven Zierikzee.
Veel plezier,
Ron-O ;)