Rust zacht lieve Scott

Started by HappyFisherman, March 24, 2011, 17:04:54

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

weerwolf

Sage??? we hadden het toch over hengels!!!  ;D ;D ;D ;D
Als iedereen was zoals ik moest zijn, was de wereld perfect.

Sieger

Quote from: HappyFisherman on May 30, 2014, 13:37:18

Oooow, mezelf quoten...
Net Arnhem Hengelsport even gebeld om (nogmaals) te vragen hoe het met mijn hengeltje zit die ik in maart 2012!!! weggebracht heb. Same old same en nog steeds niet binnen, fout ligt bij scott, enz enz. Geen vertrouwen meer in en brutaal gezegd dat ik mijn geld terug wil en dat was geen probleem! Nu dus ff in de gaten houden dat ik het ook op mijn rekening krijg en dat ben ik er helemaal vanaf!

Mag ook wel na 2,5 jaar...!

Zal ook eens tijd worden... man wat een gebed zonder einde.... Ben benieuwd wanneer (en of) het binnenkomt... ::blabla::


Sieger

HappyFisherman

Quote from: FSCHAMP on May 30, 2014, 19:48:25
Bram je mag niet elk merk over de zelfde kam scheren.  Ik ken verschillende personen, die goede ervarigen hebben met Sage zelfs als de hengel meer dan 5 jaar houd is.

Kan mij niet schelen welk merk, ga daar ook geen onderscheid in maken. Prijs/kwaliteit werp ik dus liever met wat anders...
Vliegvissen is bevlogen vissen...

BJ

Al over het verlies heen?

BJ

Autumnfly

Op 15 Mei 2014 m'n Orvis Helios naar Ton Temming gebracht met de vraag of tíe gemaakt kon worden
ik was in  DK tegen zo'n onderwatermuurtje aangelopen en er door een flinke golf over heen gegooid , nou dan weet je het wel koppie onder en een flinke klapper met de hengel gemaakt , er werd mij direkt
gezegd dat ze hem op gingen sturen , en dat het ongeveer 4 weken zou duren .
Op 17 Juni 2014 telefoontje  van Henny , Kees je hengel is binnen , je kunt hem komen op halen
Ik donderdag er naar toe en kreeg een gloedje nieuwe Helios 2 , ze vonden bij Orvis dat hij niet meer gemaakt kon worden en kreeg gewoon de aller nieuwste Helios 2 , over service gesproken , toppie.


Scaramouche

Dat is inderdaad perfecte service. Jij koopt nooit meer iets anders dan Orvis denk ik  :D
Liever 1 vis aan de haak, dan de lucht van 10