Terug uit Belize

Started by Bone F, November 24, 2012, 20:28:33

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Bone F

Zo het zit er weer op, "time flies when your having fun!" de drie weken zijn weer omgevlogen dus. Deze reis heb ik 58 Bones gevangen tussen de 35 en 50 cm. niet spectaculair maar wel heel erg leuk. Tarpons waren er wel maar zo mogelijk nog moeilijker te haken dan een grote Bone dus heb ik daar niet te veel tijd aan besteed. Er zijn ook genoeg grotere Bones maar die laten zich niet meer zo eenvoudig vangen. Op mijn beste dag haakte ik 8 Bones maar er waren ook dagen met 1. De favoriete vangers waren mijn versie van de Pattegrisen en een beige Gotcha op haakje Gamakatsu F 314 8+10 vrij klein dus.
Wel opmerkelijk dat ze weer ving op plaatsen waar ik ze al jaren vang met een enkele nieuwe plek en ook waar ze opeens verdwenen waren. Ik vis alleen op plekken waar ik ze zie want zomaar ïns blaue hinein" vissen ben ik niet zo'n voorstander van. Dus geregeld de houten pieren en stranden afstruinen. Het blijft een kick geven als er zich eentje losmaakt uit een schooltje en je vlieg pakt. Nou nog ff een beetje wennen aan de kou, ruim 20 graden verschil, en dan hier maar weer eens wat ondernemen.

Bone F

Toch nog ff wat meer foto's proberen te plaatsen.............................



Gerrit72

The only difference between men and boys is the price of their toys.

Jasper

Wow, mooi man. Voor die grotere bones zou je krabbetjes of andere grotere vliegen kunnen proberen. En dan nog veeeel mazzel hebben.
Leuk om te zien dat je nog steeds met een Crosswater reel vist!
Heerlijke visserij, bonemeun op zicht.