Cuba 2016

Started by Mike, June 13, 2016, 13:04:29

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Mike

Kijk, dat is een mooie kromme hengel Ochi 8)
Zet die mooie vis er ook maar ff bij wmb  :)

EDUCATION IS IMPORTANT BUT FISHING IS IMPORTANTER

Bone F

Mike dat heb ik al een keer gedaan voordat je naar Turneffe Atol ging dus.......

Ochi


Zet die mooie vis er ook maar ff bij wmb  :)


Mike,

dank voor je aanbod maar ik laat het bij deze foto die ik erbij heb gezet om aan te geven dat ik jou visie van harte ondersteun.
Ik heb destijds gekozen het verslag op een ander forum te plaatsen en weet nu dat dit de juiste keuze was.
Een verslag schrijven kost tijd en dat doe je omdat je het leuk vind om jou geweldige ervaring met anderen te delen. Ik heb er geen zin in om straks de discussie te krijgen waarom ik zo'n klein visje aan zo'n zware hengel heb gevangen. Ik vind het nogmaals geweldig wat je hebt laten zien, was weer even terug in mijn beleving door jou foto's en waardeer het verslag zoals het is!!

Greetz Ochi


FSCHAMP

Mike schitterend verslag en zeer mooie foto's.  ::goodjob::  Ik zeg blijf zulke verslagen posten ondanks de vele bemerkingen, die er gegeven zijn.  Ik vraag me af waarom mensen steeds kritiek moeten hebben op anderen. Iedereen beleefd zijn hobby toch op zijn manier opvoorwaarde dat hij respect heeft voor de vissen en de omgeving.
Ik hoop nl. ook ooit zo'n trip te doen.  Ik wou dit jaar naar de zelfde plaats gaan met vrouw en dochter, maar mijn vrouw was er wat bang voor en toen ik ze overtuigd had, kostte de reis tweemaal zoveel. Ik hoop dat we volgend jaar kunnen gaan.
Grts
Gino

Fly fishing surpasses the need to actually catch a fish, it becomes a mindset, a way of live & with time an obsession.
The finest gift U can give to any fisherman is 2 put fish back, and who knows if the fish that you caught isn't some1 else's gift to U.

<0)))>< yours <-> mine ><((((((0>