Fly Happening 26 & 27 november 2016 (Putte in België)

Started by DocSalmo, November 03, 2016, 09:28:40

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

DocSalmo

Wie gaat er naar de Fly Happening eind deze maand in Putte (BE)?


Jan Damman

Mvrgr   Jan.

A bad day fishin' beats a good day workin'.

Th vd Poll


Raymond

::wtf::

jo flyfishing

"It is better to keep your mouth closed and let people think you are a fool than to open it and remove all doubt."

Mark Twain

p.forel

Zal ook wel naar daar komen.  Bindkast begint leeg te geraken

Marco B

Volg je slechts de kudde, dan loop je altijd door de stront!

Troutbuster

"Petri Heil"


jan114



Nootjez


weerwolf

domme vraag, natuurlijk is de leukste beurs die er is

Als iedereen was zoals ik moest zijn, was de wereld perfect.

johan

mensen uit de buurt van Apeldoorn die zondag gaan en willen carpoolen??

johan

bronco billy


JB

Een dag niet gevist is een dag zonder ergenis (vlieg aan de bodem, vlieg in een boom, vis verspeelt en mijn favoriet NIETS GEVANGEN)

Arie de Vries

Groet, Arie

Troutbuster

Bij nader inzien, zie ik er vanaf!

Niks speciaals nodig

Gr

Jan
"Petri Heil"


Marco B

Ieder het zijne Jan, maar als "iets speciaals nodig hebben" mijn drijfveer zou moeten zijn, dan kwam ik waarschijnlijk op geen enkele beurs :)
Voor mij gewoon een leuke gelegenheid om weer even oude en nieuwe bekenden te zien en te kijken naar al die zooi die ik helemaal niet nodig heb.
Volg je slechts de kudde, dan loop je altijd door de stront!

HappyFisherman

Da's nou ook waarschijnlijk waarom vrouwen gaan winkelen Marco! Ik wil er verder niks mee zeggen hoor, maar...
Vliegvissen is bevlogen vissen...

John

Ga morgen ook een kijkje nemen in Putte. Ben benieuwd!

Jan Bruins

I don't drink water, fish f*ck in it...

Marco B

Quote from: HappyFisherman on November 25, 2016, 21:18:15
Da's nou ook waarschijnlijk waarom vrouwen gaan winkelen Marco! Ik wil er verder niks mee zeggen hoor, maar...

Shit, ik kan ook 2 dingen tegelijk; is mijn vrouwelijke kant te goed ontwikkeld Bram?.

Ben overigens net thuis. Leuk, gezellig en inderdaad niets gekocht  8)
Volg je slechts de kudde, dan loop je altijd door de stront!

JB

Gisteren ook geweest met Golddigger (Perry), leuke dag met veel bekenden.
En ook nog wat leuke witte bucktails, halve konijnen in roze en oranje, zap a gap en flash kunnen scoren.
En nog wat ideeën opgedaan voor snoekstreamertjes bij de VNV stand
Een dag niet gevist is een dag zonder ergenis (vlieg aan de bodem, vlieg in een boom, vis verspeelt en mijn favoriet NIETS GEVANGEN)

weerwolf

het is maar goed dat het weer een hele gezellige beurs was  waar we weer veel mensen gesproken hebben. Sommigen zelfs hier uit de buurt.
Het was wel een tyfus end rijden om een rolletje backing bij A&M te kopen ;-)

Als iedereen was zoals ik moest zijn, was de wereld perfect.

FSCHAMP

Ik ben gisteren geweest, weer heel wat oude bekenden gezien en veel gepraat over de vangsten van het voorbije seizoen.

Verder een schitterend hengeltje voor mijn dochter op de kop kunnen tikken, enkele vliegenlijnen van bekende merken en wat vliegbindmateriaal wat nog ontbrak in mijn grote verzameling.
Verder voor de eerste keer kennis gemaakt met switch hengels en de werpstijl ervan. En ook nog effe een shootinghead met running lijn uit getest. Dit biedt weer stof tot nadenken ivm deze schitterende hobby voor de toekomst.

Het was weer een schitterende dag ondanks dat ik vond dat het minder druk was dan de vorige keren en ik had ook de indruk dat er minder standen stonden dan anders.
Grts
Gino

Fly fishing surpasses the need to actually catch a fish, it becomes a mindset, a way of live & with time an obsession.
The finest gift U can give to any fisherman is 2 put fish back, and who knows if the fish that you caught isn't some1 else's gift to U.

<0)))>< yours <-> mine ><((((((0>