afgelopen zomer op de vecht

Started by hendri, February 28, 2011, 23:40:16

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

hendri

http://www.youtube.com/watch?v=CzQcymw5zS8

man, ik kan niet wachten totdat het weer zover is.

peter

Lekker knokkertje was zeker een mooie maat H3
Peter

2012 
platwaffels. 6.

2011
Platwaffels. 3.

2010
Platwaffels. 10. pr 81cm

HappyFisherman

Vliegvissen is bevlogen vissen...

Rossie69

 8)

was wel een fight of niet dan ?

leuk ratteltje ook trouwens in je reeltje :lol:


brian


harlin

Quote from: Rossie69 on March 01, 2011, 14:42:00
leuk ratteltje ook trouwens in je reeltje :lol:
Quote from: brian on March 01, 2011, 14:57:22
dat is een hele mooie!
Laat ik daar nu een bloed hekel aan hebben, vind er niks geen moois aan.
Wist niet hoe snel ik een ander moest kopen na m'n eerste ratel reel. ;)
M.V.G. Harry/Harlin
   FF-LEKKER-KLOOIEN

pas

::wtf::

weerwolf

Niet meer doen hendri, met dit soort filmpjes gaat het te lang duren voor het weer kan....niet meer doen :)
Als iedereen was zoals ik moest zijn, was de wereld perfect.

hendri

zal er de volgende keer aan denken evert. maar als je goed oplet op het einde dan zag hem wel in het netje hangen ja.
ja fijn deuntje he henk, zo wil ik hem vant zomer wel veel vaker horen.

vanmiddag nog even aan de vecht geweest, mooi plekje uit de wind in de zon gezocht en gevonden. wel veel klijn spul zien zwemmen, maar vis vangen ho maar.

maurice

mooi H3 heel mooi filmpje.

toch wel mooi zon BB.
::bbq:: ::proost:: ::proost::

hendri

harlin, voordeel van filmpie kijke op de pc is dat je ook ff het geluid uit kan zetten. ;)

en euh maurice, nu heb je weer wat om voor te sparen. denk dat bbten op de regge namelijk ook best wel eens tof kan zijn. 8)

HappyFisherman

Op de Regge weet ik nog een supermooi stuk. Zit al een paar jaar int achterhoofd om daar eens met de BB langs te willen gaan.
Vliegvissen is bevlogen vissen...

Rossie69

Hendri je hebt gelijk man.
als ik de knop naar links draai is het stukken minder die ratel

hendri


Plantje

Super mooi filmpje Hendri! Daar moeten we er meer van krijgen!

Inderdaad volgende keer de vis nog even voor de camera houden.

Quote from: HappyFisherman on March 04, 2011, 08:38:18
Op de Regge weet ik nog een supermooi stuk. Zit al een paar jaar int achterhoofd om daar eens met de BB langs te willen gaan.
Ik ben laatst een keer even naar de Regge geweest, maar ik was eerlijk gezegd een beetje teleurgesteld.

hendri

haha plantje die teleurstellingen heb ik op de vecht ook wel hoor. 9 van de 10 keer vang ik er geen f*ck, maar daardoor begin je het water en de stekken wel steeds beter te leren kennen. de laatse keren dat ik naar de vecht ben geweest heb ik iedergeval vis gezien,nu het vangen nog.
(tja de regge heb ik ook niet zoveel mee)

Plantje

Nou, nog los van het al of niet vangen van vis viel me de Regge als water en omgeving ook tegen. Ik had er iets meer een meanderend riviertje van verwacht, maar dit leek potdomme meer op een kanaal! :(

Nick

top hendri,

krijg er steeds meer zin in die mooie windes.
trouwens dat wil mooi met die camera naast je:D


weerwolf

Quote from: Plantje on March 27, 2011, 09:21:08
Nou, nog los van het al of niet vangen van vis viel me de Regge als water en omgeving ook tegen. Ik had er iets meer een meanderend riviertje van verwacht, maar dit leek potdomme meer op een kanaal! :(

Plantje, voor de meeste riviertjes geldt dat ze de meeste bochten eruit gehaald hebben in het verleden. Tegenwoordig zien ze in dat dat niet de manier was en gaan ze oude riviertakken en bochtenwerk weer herstellen dit geldt ook voor de vecht en de regge. Op de vecht hebben ze hele stukken beschoeiing verwijderd en de steenblokken oevers weer in oude glorie hersteld. Waar we met de toer de ov3 gaan vissen is ook zo'n gebied die weer in oude glorie is hersteld. Het kost wat tijd maar er komt veel moois terug voor ons vissers. Bij hardenberg hebben ze ook weer stukken weiland (jaren geleden ondertussen) terug gegeven aan de vecht en dit zijn nu hele mooie stukken ondiep water geworden waar ik veel van verwacht qua windes ed. Helaas ben ik er nog niet aan toe gekomen om deze gebieden goed te proberen maar in hardenberg centrum zie je wel veel meer leven in het water!. Ik moet er echt een keer heen! Misschien dat hendri daar al eens geweest is?
Als iedereen was zoals ik moest zijn, was de wereld perfect.

Plantje

Misschien zou ik met OV3 ook eens mee moeten gaan. Kan er vast nog vanalles van opsteken!

weerwolf

Je zegt het maar, we zetten je zo op de lijst. Gezellig toch
Als iedereen was zoals ik moest zijn, was de wereld perfect.

Plantje

Yes! Ik ben erbij! Ik zal me op het officiƫle topic ook nog even netjes aanmelden.

hendri

dat plekje zit nog in de pijpleiding roelof, kweet alleen nog niet of je daar meteen tot je nek in de modder zakt als je gaat waden. voor de bb lijkt het me daar te ondiep, ja of je moet vanaf het diepe naar het ondiepe toe werpen en met een ankertje op de plek blijven liggen. grootste nadeel en wat me tegenhoud is dat je zo midden in het zicht lig daar in het centrum. beetje rust betekend wel veel voor me tijden vissen. ;)

HappyFisherman

Da's vast daar onder de brug :) Als je tot je knieen in de drek staat daaro komt er denk ik echt niemand naast je staan hoor Hendri HAHA. Als jullie besluiten daar een kijkje te gaan nemen wil ik wel mee!
Vliegvissen is bevlogen vissen...

weerwolf

Ik ben er een keer geweest en toen was het niet modderig! maar dat kan ondertussen anders zijn door de vele hoge waterstanden.

maar misschien leuk om eens te proberen.
Als iedereen was zoals ik moest zijn, was de wereld perfect.